Gode råd søges mod hold i nakken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Ryberg

Av av av av..... jeg har lavet et eller andet forkert og har totalt hold i nakken.. har prøvet at spænde ud i en dørkarm og røre mine muskler.. taget smertestillende.. men det er ikke til at holde ud!!

Har i nogen gode råd? for Lasse er lige pludselig blevet fryyyygtelig tung at tage op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Sujan

KittyGirl skriver:

Av av av av..... jeg har lavet et eller andet forkert og har totalt hold i nakken.. har prøvet at spænde ud i en dørkarm og røre mine muskler.. taget smertestillende.. men det er ikke til at holde ud!!

Har i nogen gode råd? for Lasse er lige pludselig blevet fryyyygtelig tung at tage op

Håber dit hold i nakken er gået over, men har du evt. Prøvet med en varmepude. Eller muskelafslappende creme ( kan købes i Matas)

Anmeld

3. december 2010

Ryberg

Sujan skriver:

Håber dit hold i nakken er gået over, men har du evt. Prøvet med en varmepude. Eller muskelafslappende creme ( kan købes i Matas)

Tak for omsorgen!!

Det er absolut ikke gået over, og måtte tage turen ind til kiropraktor.. var der igår og idag, og skal igen mandag... jeg er blevet helt skæv og bøjer forover fordi jeg har svært ved den rette holdning pga. smerter..

Det er sku lidt træls..

Og så har jeg fået en masse smertestillende medicin, samt sådan noget fra kiropraktoren til at smøre på huden som lindrer.. og så skal jeg ligge en fryse-kold pose på min nakke hver 3. time...

Håber det snart går over.. for det ser skisme lidt dumt ud når man går rundt

Anmeld

3. december 2010

Sujan

KittyGirl skriver:

Tak for omsorgen!!

Det er absolut ikke gået over, og måtte tage turen ind til kiropraktor.. var der igår og idag, og skal igen mandag... jeg er blevet helt skæv og bøjer forover fordi jeg har svært ved den rette holdning pga. smerter..

Det er sku lidt træls..

Og så har jeg fået en masse smertestillende medicin, samt sådan noget fra kiropraktoren til at smøre på huden som lindrer.. og så skal jeg ligge en fryse-kold pose på min nakke hver 3. time...

Håber det snart går over.. for det ser skisme lidt dumt ud når man går rundt

Puha det lyder som en meget hård omgang hold i nakken.

Så slemt har jeg vist aldrig prøvet det. Mit kan lindres med massage, penodil og den creme..

Håber snart du får det bedre. For det er hårdt med hold i nakken. Hver en bevægelse man laver kan mærkes

Anmeld

3. december 2010

Ryberg

Sujan skriver:

Puha det lyder som en meget hård omgang hold i nakken.

Så slemt har jeg vist aldrig prøvet det. Mit kan lindres med massage, penodil og den creme..

Håber snart du får det bedre. For det er hårdt med hold i nakken. Hver en bevægelse man laver kan mærkes

Ja og så har jeg endda været alene fra onsdag til idag med Lasse.. og han er pludselig blevet dobbelt så tung

Det er også en hård omgang.. kiropraktoren kunne godt forstå jeg havde ondt... og skal lige siges at 2Xpanodil samt 600 mg. ibumetin ikke kan tage smerterne...

Ville nu gerne have haft en mildere form for hold i nakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.