Kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

betiinsen

Babyklar skriver:

Jeg forstår godt - nej det selvf rigtig - hvor langt er du henne på mandag? - neej, hvis man får afvide det er en dreng, så er det jo fordi man ser tappen - den er jo lidt sværre med en pige heh..

så er jeg i uge 18 så skal bare lige tjekke at der ikke er kommet en tap i mellemtiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Low

En piges kønsdele kan godt ligne en drengs tidligt i graviditeten da pigens indre kønsdele vender ud af

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

så er jeg i uge 18 så skal bare lige tjekke at der ikke er kommet en tap i mellemtiden

Jeg er i uge 16 på onsdag, og hvis jeg vælger en kønsscanning der, så kan jeg i starten af januar får det bekræftet igen, for der skal jeg til MD- scanning

Anmeld

9. december 2010

maria_wlt

På OUH kunne overlægen ikke se noget i uge 17 på mig.. Selvom jeg blev scannet i 40 min..

Men man ved jo aldrig...

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Low skriver:

En piges kønsdele kan godt ligne en drengs tidligt i graviditeten da pigens indre kønsdele vender ud af

Okey, men hvis det er så svært at kunne se det i uge 16, hvorfor er det så de gør det? og ikke laur en grænse.

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

maria_wt skriver:

På OUH kunne overlægen ikke se noget i uge 17 på mig.. Selvom jeg blev scannet i 40 min..

Men man ved jo aldrig...

Okey - det jo os bare trist at smide 600kr og så man ikke får et svar , altså et rigtig svar. - det jo ikke fordi man får en ny scanning heh..

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

Low skriver:

ja det er rigtigt.. så det kan også ske omvendt at man får at vide det er en dreng og så er det en pige..

altså de fleste scanningsklinikker tilbyder også at hvis de ikke er 99% sikre i deres sag, så får man en gratis ny tid.. så vil da ikke mene det er spild af penge..

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

ja det er rigtigt.. så det kan også ske omvendt at man får at vide det er en dreng og så er det en pige..

altså de fleste scanningsklinikker tilbyder også at hvis de ikke er 99% sikre i deres sag, så får man en gratis ny tid.. så vil da ikke mene det er spild af penge..

Er det noget man skal forhøre om? om de gir en ny scanning, hvis de ikk er sikre?

Anmeld

9. december 2010

Low

Babyklar skriver:

Okey, men hvis det er så svært at kunne se det i uge 16, hvorfor er det så de gør det? og ikke laur en grænse.

Nogle laver også en grænse for at være sikker. Man kan nok godt se det i uge 16 og måske uge 15 men jo tidligere de kigger jo mindre sikker er det.

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Low skriver:

Nogle laver også en grænse for at være sikker. Man kan nok godt se det i uge 16 og måske uge 15 men jo tidligere de kigger jo mindre sikker er det.

Ja, det er selvf rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.