Så skal jeg da lige love for, at Trille sneede inde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2010

lisbethita

Min elskede lille røde Yaris (Trille) stod for en halv time siden med en halv meter sne oven på taget og en halv meter sne rundt om alle siderne.... piv!!! Og det var lige netop i dag, at vi skulle skifte parkeringsplads....STØN...

Så først skulle aaaaaaaaaaaaaaaalt sneen ovenpå, rundt om + vejen ud til den anden parkeringsplads skovles fri og derefter skulle den nye parkeringsplads også liiiiiige skovles fri for sne! Heldigvis kom der en rar mand fra Svendborg Sporten og hjalp mig til sidst. Måske jeg så snevild ud??? Og stakkels Trille blev endeligt med møje og besvær muffet ind på sin nye plads. Gætter på hun er sneet inde igen om 2 timer, støn! Godt hun da har sine vinterfutter (læs: dæk) på. Heldigt!!! 

Bare en lille historie om, da Trille sneede inde! 

Her er et billede af en rengjort og NÆSTEN snefri Trille ;-)

God dag til jer!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

lisbethita

NÅÅååååå ..men jeg synes da heldigvis selv, at det var sjovt !

God onsdag til jer!! KRam

Anmeld

1. december 2010

LinLin

Øv

Hvorfor skulle du skifte parkeringsplads???

Anmeld

1. december 2010

lisbethita

DAs mor skriver:

Øv

Hvorfor skulle du skifte parkeringsplads???

Vi har en fast parkeringsplads, men fordi vi kunne få en anden billigere, så skulle vi skifte i dag. Jeg har sjældent skovlet så meget sne!! Det var helt vildt altså.... en halv meter sne på taget!!!

Hold da fast...og nu er Trille sneet inde igen. Det er alligevel vildt. Sneer det også meget der hvor du er?? 

Fnis...det er alligevel fedt nok bare at være på barsel, når det sner så meget!! Måske derfor var det lidt morsomt. Ellers havde det nok bare været trælst...

Håber ikke, at du er sneet inde?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.