Pakkekalender - December måneds glæder og sorger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. december 2010

businesstigger

Bare lige sådan en nu-er-det-december-hygge-tråd herfra.

:jul5:

Fik i går aftes ordnet pakkekalender til Alexander. Kalenderen er lavet af min oldemor til mig. Tænkte at den skulle have fuld skrue her Alexanders sidste jul som enebarn.

:jul2:

Opdagelsen af pakkerne på pakkekalenderen. Da han gik i seng i går hang der jo bare en tom kalender med løfter om at hvis man opførte sig pænt kunne det være at der kom gaver på den.

:jul8:

Glæden ved at få en gave

:036:

Starten på et doktor sæt. Han har her de sidste par dage været hjemme syg med feber og til observation for om han havde fået skoldkopper, så han har jo fået taget temperatur m.m. så nu kan han gå og øve sig i selv at gøre det.

:jul 14:

Sorgen ved at opdage at man ikke bare må pakke ALLE gaverne op den 1. dec. :021: :boohoo:

:jul4:

Og så i gang med undersøgelserne af alle bamserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Sakris

Åh hvor er han sød

Haha, og det er da også træls at finde ud af at man ikke må åbne dem alle på en gang

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er han dejlig og så trist at pakkerne ikke må åbnes allesammen lige idag.

Anmeld

1. december 2010

FruEllingsen

Nårhhhhh hvor er han da kær...

Anmeld

1. december 2010

businesstigger

Sakris skriver:

Åh hvor er han sød

Haha, og det er da også træls at finde ud af at man ikke må åbne dem alle på en gang

Tak!

Ja det grænser til børnemishandling at hænge så mange fine gaver op og så sige at han ikke må åbne dem alle. Onde onde mor!

Anmeld

1. december 2010

businesstigger

nutche skriver:

åh hvor er han dejlig og så trist at pakkerne ikke må åbnes allesammen lige idag.

Tak!

Jeg håber at han opdager at det er en fordel at få dem spredt lidt ud over måneden når første chock er fordøjet

Anmeld

1. december 2010

businesstigger

Drømmer skriver:

Nårhhhhh hvor er han da kær...

Tak!

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

businesstigger skriver:

Tak!

Jeg håber at han opdager at det er en fordel at få dem spredt lidt ud over måneden når første chock er fordøjet

det er jeg sikker på her droppede vi kalendergaverne fordi vi har mange fødselsdage i december, så nu får de lidt større adventsgaver, og det synes de bare er skønt

Anmeld

1. december 2010

businesstigger

nutche skriver:

det er jeg sikker på her droppede vi kalendergaverne fordi vi har mange fødselsdage i december, så nu får de lidt større adventsgaver, og det synes de bare er skønt

Har også overvejet det med adventsgaverne, men vi tænkte at nu er det sidste jul han er enebarn så der måtte han gerne blive ekstra forkælet.

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

businesstigger skriver:

Har også overvejet det med adventsgaverne, men vi tænkte at nu er det sidste jul han er enebarn så der måtte han gerne blive ekstra forkælet.

det kan jeg nu godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.