Update- for meget i løn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Muffinmus

Jamen så fik jeg ringet og spurt hvor de mange penge kom fra. Og sørme om det ikke er et tillæg de har glemt at give mig siden 2007, så dem + renter er hvad de har sat ind på kontoen.-)

Så behøver man ikke være ano mere, men bare glæde sig over at man ringede og fik det overstået. Ville nu også være surt at skulle af med dem igen, men herligt lige at få lidt mere i december:-) Hvem filan kan ikke lige lige bruge ekstra 11.000?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Moar2011

MariaE skriver:

Jamen så fik jeg ringet og spurt hvor de mange penge kom fra. Og sørme om det ikke er et tillæg de har glemt at give mig siden 2007, så dem + renter er hvad de har sat ind på kontoen.-)

Så behøver man ikke være ano mere, men bare glæde sig over at man ringede og fik det overstået. Ville nu også være surt at skulle af med dem igen, men herligt lige at få lidt mere i december:-) Hvem filan kan ikke lige lige bruge ekstra 11.000?

Oh ikke dårligt og da slet ikke her i december

Anmeld

1. december 2010

ekzunz

MariaE skriver:

Wauw - hvor fedt Det var da ikke den værste måned af få uventede penge

Anmeld

1. december 2010

Carina1977

MariaE skriver:

Tillykke....hvor fedt  Så bliver der da til nogle ekstra gode julegaver i år. dejlig måned at få dem i

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Eh ja, og er allerede inde på Styledelux og finde tøj til ungerne:-)

Og skal til London med min mor på tøsetur i januar, så mon ikke man kan finde lidt lækkert der så

Anmeld

1. december 2010

bette

åh lækker julegave alligevel :)

Anmeld

1. december 2010

quar20

Det var da en SKØN update

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Jeps, en fed julegave til mig:-) Det havde jeg jo på ingen måde set komme, så dejligt med lidt ekstra som kan bruges tl en selv og ungerne.

Og måske bliver det også til nogle lækre vinterstøvler til mig selv, for dem fra BIlka jeg købte sidste år.. SUK de er ringe!!!

Så har i et godt råd til en par lækre støvler, gerne med LILLE kinahæl eller i hvert fald ikke høje hæle. Gider ikke stavre rundt som en fuld allike her i sneen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.