Ret klamt spørgsmål... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hi hi jo det må man finde overskud til

Men som min kæreste siger så er det jo stort at vi går og venter på ens fælles barn og sætter alle de ting til side.. han har bare hygget sig med en som sædvanlig..  og lever sit alm. liv videre.. men så skal vi lige gå 9 måneder.. så han siger at det er det hele værd.. Så tror nu også de tager det med
Men tit kan man da ikke forstå de er så forstående når man selv føler sig som en "sjusket", overvægtig flodhest, som er besværet og fuld af homoner..  Så den tak skal de da have..

Jeg tænker lidt at de må leve med hvordan vi er under graviditet. Da det er dem selv der har gjort os gravide, og det er dem selv der har valgt at få et barn.

Så jeg synes egentligt ikke at min kæreste behøver forkælelse af den grund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Anonym trådstarter

281210 skriver:

Jeg tænker lidt at de må leve med hvordan vi er under graviditet. Da det er dem selv der har gjort os gravide, og det er dem selv der har valgt at få et barn.

Så jeg synes egentligt ikke at min kæreste behøver forkælelse af den grund.

Det har du også ret i !! For det er et fælles skab så de må acceptere at tingene nu engang er sådan.. Men derfor skal man stadig huske sit "tidligere jeg" efter graviditeten synes jeg..

Anmeld

1. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det har du også ret i !! For det er et fælles skab så de må acceptere at tingene nu engang er sådan.. Men derfor skal man stadig huske sit "tidligere jeg" efter graviditeten synes jeg..

Selvfølgelig. Men derfor skal min kæreste stadig ikke forkæles rigtigt meget bagefter.

Han får bare en lidt mindre sur kæreste tilbage.

Anmeld

1. december 2010

merle2010

sådan havde jeg det osse.. det var helt vildt så meget udflåd jeg havde.. det er ikke særlig fedt nej.. men det følger jo åbenbart med.. suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.