Her er lidt julestemning til jer allesammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Dictes mor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Lone Jakobsen

jamen den er da bare dejlig

Anmeld

1. december 2010

otlitrom

Ja, nu er det snart juuuuul! Jul i gammelby sagde mig aldrig så meget, da jeg var yngre. Jeg er meget mere til nissebanden i grønland Men julestemning, det spreder sangn i hvert fald!

Glædelig 1. december!!

Anmeld

1. december 2010

ooo

kitty skriver:

Ja, nu er det snart juuuuul! Jul i gammelby sagde mig aldrig så meget, da jeg var yngre. Jeg er meget mere til nissebanden i grønland Men julestemning, det spreder sangn i hvert fald!

Glædelig 1. december!!

Jeg er kommet til at se Nissebanden i Grønland på drs hjemmesideDet er meget fy fy, for burde jo skrive nogle kloge ord om ting og sager. Men det er nu bare sjovere at se gamle julekalendre.

Anmeld

1. december 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Jeg er kommet til at se Nissebanden i Grønland på drs hjemmesideDet er meget fy fy, for burde jo skrive nogle kloge ord om ting og sager. Men det er nu bare sjovere at se gamle julekalendre.

KAN MAN SE DEN DERINDE???

Anmeld

1. december 2010

Karina84

Metchen skriver:

Ih da, det skulle du ikke ha skrevet, nu blev jeg jo nødt til at kigge, og det kan mine graviditets hormoner bare slet ikke klare  EEEEEELSKER Nissebanden på Grønland, det var så meget min yndlings julekalender da jeg var lille

Anmeld

1. december 2010

ooo

kitty skriver:

KAN MAN SE DEN DERINDE???

Jæææs, du skal gå ind på bonanza, så ligger alle afsnittende der. Det er guld.

Anmeld

1. december 2010

ooo

Karina84 skriver:

Ih da, det skulle du ikke ha skrevet, nu blev jeg jo nødt til at kigge, og det kan mine graviditets hormoner bare slet ikke klare  EEEEEELSKER Nissebanden på Grønland, det var så meget min yndlings julekalender da jeg var lille

Den er altså også fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.