Linedance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Hansen97

Ja som overskriften siger.. er der nogen herinde der danser linedance??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Trine89

ikke sår'n som noget man går til en gang om ugen.. men jeg har prøvet det.. og syntes det er sjovt. 

Vi skulle danse linedance til vores dimentionsfest (jeg er HHX-student) , det har været tradition på skolen i mange mange år.. og det var fordi de ville være anderledes end Gymnatiset i byen som danser det der lancser (staves??) 

Anmeld

1. december 2010

Dinna88

112233 skriver:

Jeg har gjort. Og det var det der bærer præg af country - ikke det fedeste.  Jeg kunne sagtens begynde igen, dog til den lidt mere moderne udgave af det  
Min mor danser det ihærdigt. 

Anmeld

1. december 2010

Silas&Mille

112233 skriver:

Jeg gik til Linedance i 3½ år inden jeg flyttede til Sverige.

Jeg er ikke den store country-fan, men synes det er sjovt at danse og så er musikken nu heller ikke så slem når det kommer til stykket.
Der hvor jeg gik havde vi også noget der mindede meget om River-dance, dog ikke så flot og hurtigt, men derhenad. Det var og er klart mine favoritter

Jeg savner det og håber jeg kan komme i gang igen når vi flytter hjem til Danmark.

Anmeld

1. december 2010

Hansen97

Jeg har før gået til det og vil rigtig gerne gå til det igen! Det er så sjovt og ja, men får brugt noget energi og får en masse igen..

Og jeg elsker musikken!!

Ville egentlig bare høre om nogen havde en anbefaling af et sted i Sønderjylland at danse!!

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Min svigermor går til det i Spanien og eeeeelsker det  har aldrig selv prøvet det, men det lyder da til at være temmelig underholdende

Anmeld

1. december 2010

MosterA

Jeg går til Linedance på 3 år og selv om det lyder lidt nørdet er det bare vildt sjovt og jeg har fået en del bekendte i alle aldre den vej igennem.

Jeg går et sted hvor der ikke er ret meget country og det er super fedt så er der mere afveksling mellem dansene.

Hvor langt sydpå søger du danse klub?

Anmeld

1. december 2010

Nanastep

hehe ja jeg gør

bare ikke lige nu hehe.

Anmeld

1. december 2010

Janni.

112233 skriver:

Jeg har gået til Linedance i 4 ½ år. Min kæreste går selv til Linedance nu, fordi det ikke passer ind med mine arbejdstider 

Anmeld

1. december 2010

Hansen97

MosterA skriver:

Jeg går til Linedance på 3 år og selv om det lyder lidt nørdet er det bare vildt sjovt og jeg har fået en del bekendte i alle aldre den vej igennem.

Jeg går et sted hvor der ikke er ret meget country og det er super fedt så er der mere afveksling mellem dansene.

Hvor langt sydpå søger du danse klub?

Altså bor tæt ved Tønder...
Men er blevet enige med mig selv om at prøve Greystone West.. da de danser fredage og lørdage og det passer bedst ind i vores hverdag.

Og det er bare sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.