Linedance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Hansen97

Ja som overskriften siger.. er der nogen herinde der danser linedance??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Trine89

ikke sår'n som noget man går til en gang om ugen.. men jeg har prøvet det.. og syntes det er sjovt. 

Vi skulle danse linedance til vores dimentionsfest (jeg er HHX-student) , det har været tradition på skolen i mange mange år.. og det var fordi de ville være anderledes end Gymnatiset i byen som danser det der lancser (staves??) 

Anmeld

1. december 2010

Dinna88

112233 skriver:

Jeg har gjort. Og det var det der bærer præg af country - ikke det fedeste.  Jeg kunne sagtens begynde igen, dog til den lidt mere moderne udgave af det  
Min mor danser det ihærdigt. 

Anmeld

1. december 2010

Silas&Mille

112233 skriver:

Jeg gik til Linedance i 3½ år inden jeg flyttede til Sverige.

Jeg er ikke den store country-fan, men synes det er sjovt at danse og så er musikken nu heller ikke så slem når det kommer til stykket.
Der hvor jeg gik havde vi også noget der mindede meget om River-dance, dog ikke så flot og hurtigt, men derhenad. Det var og er klart mine favoritter

Jeg savner det og håber jeg kan komme i gang igen når vi flytter hjem til Danmark.

Anmeld

1. december 2010

Hansen97

Jeg har før gået til det og vil rigtig gerne gå til det igen! Det er så sjovt og ja, men får brugt noget energi og får en masse igen..

Og jeg elsker musikken!!

Ville egentlig bare høre om nogen havde en anbefaling af et sted i Sønderjylland at danse!!

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Min svigermor går til det i Spanien og eeeeelsker det  har aldrig selv prøvet det, men det lyder da til at være temmelig underholdende

Anmeld

1. december 2010

MosterA