sælger forskellige ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2010

mustafa ali can

hermed sælger jeg forskellige ting pga.flytning et sofabord i lyst bøgfarvet træ med 2 glasplader i midten fejler ik noget sælges for 250 kr.et sort lædersofasæt med 3 og 2 pers.da er garanti endnu og er kun brugt i få mdr nemt at tøre af med en fugtigtklud sælges for 2000 kr. tyrkiske cremfarvet tæpper med mønster i ser pæne ud da er 3 forskellige str.100 gange 200, 250 gange 350, 200 gange 300 de sælges for 1200 normal prisen er 5000. spisebord med glasplade på og på pladen er da en gennemsigtigt dug på da gør at pladen ik får riser og da er ik riser på fejler ik noget sælges 100 kr. barnevogn i sort farve da medfølger lift,regnslag,insektnet og pusletaske står som pæn den sælges for 1000 kr er nem at samle sammen. søskendesæde i sort som er nem at sæt på barnevognen den sælges for 100 kr. i er velkommen til at se på tingene eller jeg kan sende billed til jeres mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Darling<3

hermed sælger jeg forskellige ting pga.flytning et sofabord i lyst bøgfarvet træ med 2 glasplader i midten fejler ik noget sælges for 250 kr.et sort lædersofasæt med 3 og 2 pers.da er garanti endnu og er kun brugt i få mdr nemt at tøre af med en fugtigtklud sælges for 2000 kr. tyrkiske cremfarvet tæpper med mønster i ser pæne ud da er 3 forskellige str.100 gange 200, 250 gange 350, 200 gange 300 de sælges for 1200 normal prisen er 5000. spisebord med glasplade på og på pladen er da en gennemsigtigt dug på da gør at pladen ik får riser og da er ik riser på fejler ik noget sælges 100 kr. barnevogn i sort farve da medfølger lift,regnslag,insektnet og pusletaske står som pæn den sælges for 1000 kr er nem at samle sammen. søskendesæde i sort som er nem at sæt på barnevognen den sælges for 100 kr. i er velkommen til at se på tingene eller jeg kan sende billed til jeres mobil

Har du et billed af glasbordet??

Anmeld

17. februar 2011

mustafa ali can

det er solgt

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Billeder af sofa

Anmeld

17. februar 2011

mustafa ali can

hvis du sender dit nr til mig kan jeg sende til din mobil da jeg ik ved hvordan man sætter ind på computeren

Anmeld

22. februar 2011

Darling<3

mustafa ali can skriver:

det er solgt

Hvad med dit sofabord??

Anmeld

23. februar 2011

mustafa ali can

sofabord er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.