Sweatdeal.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.997 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2010

MarieMor

nøj , har lige fundet siden og hvor er det sejt !! så ville da helt sikkert lige vise siden til alle jer herinde der måske lige mangler en fed idé til julegaven ??

Sweatdeal.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Rosa

Det er nemlig en FANTASTISK side!!! Jeg har købt en massage til både mor og svigermor sat ned fraa 600kr til 300kr derinde - genialt koncept!

Anmeld

1. december 2010

Muffinmus

Jeps, har også købt en 3 retters middag til 109 kr til både mig og manden:-)

Anmeld

1. december 2010

tinasmor

jeg har også købt julegaver igennem dem, samt restaurantsbesøg til os selv. Downtown.dk har noget helt lign.

Anmeld

1. december 2010

Rosa

jeg har også købt julegaver igennem dem, samt restaurantsbesøg til os selv. Downtown.dk har noget helt lign.

Har netop købt Downtown 3retters økomenu med vin og kaffe for 480kr for 2 pers til Svenskefanden og jeg - 51% rabat!!!

Anmeld

1. december 2010

MarieMor

Rosa skriver:

Har netop købt Downtown 3retters økomenu med vin og kaffe for 480kr for 2 pers til Svenskefanden og jeg - 51% rabat!!!

hold da op det var sku da et lækkert tilbud

Anmeld

1. december 2010

MorTilGustav

Rosa skriver:

Sejt! Men er der ikke kun ét tilbud om dagen pr by derinde?  Jeg kan i hvert fald ikke finde andre end det på forsiden. De andre er udsolgt ser det ud til..

Anmeld

1. december 2010

MorTilGustav

Rosa skriver:

Hov! Det var jo en helt anden side I snakkede om der! Ups, my bad

Anmeld

1. december 2010

Rosa

MorTilGustav skriver:

Sejt! Men er der ikke kun ét tilbud om dagen pr by derinde?  Jeg kan i hvert fald ikke finde andre end det på forsiden. De andre er udsolgt ser det ud til..

Jojo, på begge siderne kommer der 1 tilbud om dagen og så er det med at slå til

Anmeld

1. december 2010

Rosa

MarieMor skriver:

hold da op det var sku da et lækkert tilbud

ja ikke Jeg glæder mig også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.