Godt råd...Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2010

louiseHasselstrøm

HejJeg ku godt bruge et godt råd...Der er nok mange af jer der har oplevet at jeres børn er blevet bidt af andre børn eller bider... evt. også at jeres børn er blevet slået af andre børn eller slår...vi har en søn søm er 2,5år som ikk er så langt fremme i forhold til hans sprog.. så ved ikk om det er det der udløser det...Men han slår efter mor og far når der er noget som ikk passer ham... Han gør det ikk i dagpjelen og er aldrig blevet slået af andre børn.. så ved ikk hvor han får det fra...Han er blevet bidt, virkelig voldsomt her for 3 uger siden men det var i legestuen og ikk af nogen af de børn han går med til dagligt...Så ku godt bruge et råd om hvorn jeg får fortalt ham at man ikk må slå... Har selvfølgelig sagt til ham at han ikk må, men syntes ikk det hjælper...Er der nogen af jer som har oplevet det med jeres børn og hvad gjorde i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

louiseHasselstrøm skriver:

Hej

Godmorgen

Anmeld

1. december 2010

louiseHasselstrøm

louiseHasselstrøm skriver:

HejJeg ku godt bruge et godt råd...Der er nok mange af jer der har oplevet at jeres børn er blevet bidt af andre børn eller bider... evt. også at jeres børn er blevet slået af andre børn eller slår...vi har en søn søm er 2,5år som ikk er så langt fremme i forhold til hans sprog.. så ved ikk om det er det der udløser det...Men han slår efter mor og far når der er noget som ikk passer ham... Han gør det ikk i dagpjelen og er aldrig blevet slået af andre børn.. så ved ikk hvor han får det fra...Han er blevet bidt, virkelig voldsomt her for 3 uger siden men det var i legestuen og ikk af nogen af de børn han går med til dagligt...Så ku godt bruge et råd om hvorn jeg får fortalt ham at man ikk må slå... Har selvfølgelig sagt til ham at han ikk må, men syntes ikk det hjælper...Er der nogen af jer som har oplevet det med jeres børn og hvad gjorde i??

Undskyld manglende mellemrum og den måske rodet tekst... men computer driller

Anmeld

1. december 2010

louiseHasselstrøm

Slet ingen som kan hjælpe...?

Anmeld

1. december 2010

Miss Tina

Jeg oplever selv at det kommer i perioder hvor trolden slår, det er især når der er sket en masse i løbet af agen. Han har bidt 1 gang, heldigvis var det mig det gik ud over, det kostede en "lang" time-out og en lang snak. Har så ik oplevet det efter.

Men tror desværre at det er en periode som de skal i gennem. Jeg ved ik hvad man kan gøre.

Trolden her er forresten næsten 3 år.

Anmeld

1. december 2010

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

HEJ:

Børn der slår og bider gør det i afmagt når de ikke oplever de blir forstået.

Du kan hjælpe ham rigtig meget ved at aflede ham.Når han slår. så sir du mens du fjerner hans hånd: Jeg vil ha`du lader være at slå for det gør ondt.

Du skal ikke blive vred men vise ham det er ikke rart at blive slået, og så er det afledning med noget andet.

Hvis han bider så er det samme procedure, og det skal gentages mange gange. I den alder er de hjernemæssigt ikke gamle nok til at forstå ordene, de lærer ved at ting bliver gentaget mange gange.Ros ham for alt det gode han gør.

Når hans sprog endnu ikke er så godt så han oplever sig forstået skal i gøre en indsats med at blive bedre til at læse ham og spørge små korte ting.for at hjælpe ham med at udtrykke sig.

Husk at børn er ikke onde det er afmagten der gir adfærden. 

Held og lykke med ham. mange hilsner

lisbeth Jess

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.