Det sørme det sandt december....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2010

ChatH

GLÆDELIG JUL TØSER. Endelig er det jul, den skønneste tid på året for mig i hvert fald

Jeg elsker jul og heldigvis elsker mine tøser også julen- har nok præget dem lidt for meget

Så idag starter ræset med pakkekalender gaver, julekalender i tv og nisse sjov.

i eftermiddag skal vi til julefest i børnehaven udendørs, det bliver bare en kold fornøjelse men det skal nok blive godt. og i aften skal der råhygges med julekalender og pebernødder.

Ihh hvor jeg glæder mig.

vi skal have en maler til at male panelerne i stuen idag efter de har lagt vores gulv om IGEN og når han er færdig skal vi have nisser op

Pigerne vokser som ukrudt i øjeblikket. de har to flyverdragter vi havde købt til denne vinter men begge to er for korte i benene nu så mor her må ud og købe nye flyverdragter.. kan slet ikke følge med!

kæmpe jule knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

ooo

Og glædelig jule måned til dig også.

Jeg har allerede hængt julepynten op, og bagt alle julekagerne her til december måned. Julegaverne er stort set også købt, så nu er der faktisk ikke flere overspringshandlinger jeg kan fordrive tiden med, i stedet for at lave speciale. Øv.

Vildt at dine piger vokser så hurtigt, det er en dyr fornøjelse her i december med nyt overtøj gange to.

Jule- Mette.

Anmeld

1. december 2010

TbCp

Gl..gl..gl...GLÆDELIG JUL!

Liva var lidt bange her til morgen.... julemanden havde været og putte en gave i hendes strømpe....
Liva er ikke helt overbevist om at han er en rar mand.... han tog jo hendes sutter...
Men det var alligevel lidt spændende at se hvad der var i gaven

Så er der bare nedtælling til d. 24.

Anmeld

1. december 2010

oo

glædelig juuuuuul!!!

Idag er sneen kommet til skoven, så jeg sidder her og kigger ud på hvad der ligner et hvidt tæppe udenfor vinduet! Vi har ellers siddet hernede og ikke kunnet forstå at folk gik sådan amok over sneen, men det kan man så nu....jeg ved sgu ikke om Søren kan komme hjem i eftermiddag

men Sol faldt i søvn da jeg holdt hende op til vinduet, så  til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.