Ja, gik lige og tænkte på det idag da jeg var sammen med min lille dreng på hans værelse og blev nysgerrig på hvad jeres børn allerhelst vil lege med... 
Jeg lægger ud... (det må gerne være mere end een ting)
Det bliver det jo ikke mindre yndlings af
Ligger det på gulvet er det disse, der bliver gået direkte efter..
1. Rejsekuffert (Søstrene Grene) hvor vi skriver hvem han har været på ferie hos og hvor længe - der mangler to småferier at blive indskrevet.
2. Sølvbjørnen - givet i barselsgave af faster Majbritt.
3. I love you-bogen
( I love Mummy - Mummy loves me, I love Daddy - Daddy loves me, I love you - you love me) fra USA - givet af mormor Brita.
4. Snemanden (skifter farve, rød, blå og grøn) fra Bilka
5. Snurretop - han slæber den med sig alle steder når han har fået fingrene i den.
6. Accelererende politibil og skolebus - givet af morbror Robin.
7. Rasleæg
8. Bankebræt - han bruger kun sine pegefinger og bliver helt forpustet for han bliver ved og ved og ved og ved.. med at trykke de farvede klodser ned og fortsætter når den bliver vendt.
9. M&M's slikautomat/flyvemaskine (uden slik i) Propellen er et hit og når vi flyver rundt med den i stuen.
10. Kugleramme, den står tæt på hans seng og det er sket at vi har undret os over en mærkelig lyd i babyalarmen om aftenen, når han er blevet lagt i seng, og så viser det sig, at det er ham der ligger med sine små hænder ude mellem tremmerne og skubber på kuglerne i mørket 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld