Peter 10 uger: Sove hvor og hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Mai-pigen

Vores dejlige lille Peter er imorgen 10 uger, hold da op hvor tiden dog flyver!

Det går godt her, og jeg har da haft en periode hvor det gik rigtig godt med amningen, men det har været en kamp sys jeg..

Nu er vi så der hvor vi supplerer med en enkelt flaske om aftenen! 100-120 ml, det fungerer rimelig, selvom jeg dog føler at min mælkeproduktion bliver påvirket!!?

Mit spørgsmål er nu..hvor putter I andre jeres baby, og hvad tid om aftenen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Bom

Mai-pigen skriver:

Vores dejlige lille Peter er imorgen 10 uger, hold da op hvor tiden dog flyver!

Det går godt her, og jeg har da haft en periode hvor det gik rigtig godt med amningen, men det har været en kamp sys jeg..

Nu er vi så der hvor vi supplerer med en enkelt flaske om aftenen! 100-120 ml, det fungerer rimelig, selvom jeg dog føler at min mælkeproduktion bliver påvirket!!?

Mit spørgsmål er nu..hvor putter I andre jeres baby, og hvad tid om aftenen??

Da min Matilde var de her 2½ mdr, kom hun i seng omkring kl 20 og sov til ca. 6-7 stykker i hendes tremmeseng på hendes værelse...

Hun sov igennem fra hun var 1½-2 mdr, så vi valgte at flytte hende ud af soveværelset da vi kom hjem fra ferie, og det har bare fungeret fint..

Anmeld

1. december 2010

Eliza/lykke

Da elizabeth var 2½ mrd kom hun i seng kl. 21.00, og sov til kl. 05.00 og fik en flaske der.

Men allerede 14 dage senere, sov hun til kl. 07.00 - så hun rykkede selv tiden.

Da hun var 3½ mrd sov hun fra kl. 20.00-07-00. Hun er 6½ mrd nu, og sover stadig på samme tidspunkt.

Hun var flaskebarn.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.