Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Clara er en rigtig grinebider.
Mor her fik et hosteanfald (damn that pebbernød) og hvad gør ungen, ja hun skrald griner af søløvehosten.
Læg gerne video på af jeres skønne unger når de griner, eller gerne en anden video du synes vi skal se
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen videoer af jeres søde børn der griner ???
man kan jo ikke lade være med at grine når man ser den
hold op hvor er hun kær
MarleneH skriver: man kan jo ikke lade være med at grine når man ser den hold op hvor er hun kær
hehe tak ja hun skrald griner over ingenting. idag var det kløpinden hun grinede af da jeg kløede mig på ryggen med den.
Maise skriver: Clara er en rigtig grinebider. Mor her fik et hosteanfald (damn that pebbernød) og hvad gør ungen, ja hun skrald griner af søløvehosten. Læg gerne video på af jeres skønne unger når de griner, eller gerne en anden video du synes vi skal se
Hvor er hun da bare skøn,,, sidder og griner sammen med hende
Her er min knægt, en video der er ca 3 mdr gammel
9510 skriver: Hvor er hun da bare skøn,,, sidder og griner sammen med hende Her er min knægt, en video der er ca 3 mdr gammel
ihhh hvor er han herlig, får helt tårer i øjnene. det skønneste bassegrin han har. kender du denne fra youtube ??
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Maise skriver: ihhh hvor er han herlig, får helt tårer i øjnene. det skønneste bassegrin han har. kender du denne fra youtube ?? http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Ja den er bare sød
Min søn er også bare så nem at få til at grine,, jeg sidder tit med tårer i øjnene af grin når han først starter op... det er bare så skønt når de små griner
´Nøøj hvor er hun sød
9510 skriver: Ja den er bare sød Min søn er også bare så nem at få til at grine,, jeg sidder tit med tårer i øjnene af grin når han først starter op... det er bare så skønt når de små griner
ja åhh hvor er man dog heldig at have sådan nogle små børn.
Babyklar skriver: ´Nøøj hvor er hun sød
Takker, hun griner meget og af alt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128