Flash din kalenderlysdekoration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Manakauapo

Jeg har lige stået og nørklet lidt med min kalenderlysdekoration.  I år fandt jeg alle julekrydderierne frem. Så der blev så limet kanel, nelliker, stjerneanis, mandler og vaniljestænger på kanten af pladen. Også sidst da jeg var i Tyskland købte jeg en sko i porcelæn, som jeg ville bruge til formålet med kalenderlyset, plus den lille nisse foran. Jeg er faktisk ret godt tilfreds med den i år. Men jeg skal nu stadigvæk lige hen og lave en med gran og mos imorgen, tror jeg!

Hvordan ser din kalenderlysdekoration ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Tanja84

Normalt er jeg bestemt ikke typen, der kaster mig i det kreative hjørne.

Men havde min kusine på besøg i sidste uge, og havde besluttet mig for, vi rigtig skulle julehygge. Havde en masse lys tilbage fra Emma barnedåb (hvorfor de lilla lys), og synes derfor det kunne være super hyggeligt at lave en adventsdekoration.

Normalt kan jeg aldrig blive tilfreds med mig selv, når jeg skal være kreativ, da jeg bare ikke duer til det, og min indre perfektionist altid står i vejen

Men synes faktisk de blev rigtige fine

Anmeld

30. november 2010

Manakauapo

Tanja84 skriver:

Normalt er jeg bestemt ikke typen, der kaster mig i det kreative hjørne.

Men havde min kusine på besøg i sidste uge, og havde besluttet mig for, vi rigtig skulle julehygge. Havde en masse lys tilbage fra Emma barnedåb (hvorfor de lilla lys), og synes derfor det kunne være super hyggeligt at lave en adventsdekoration.

Normalt kan jeg aldrig blive tilfreds med mig selv, når jeg skal være kreativ, da jeg bare ikke duer til det, og min indre perfektionist altid står i vejen

Men synes faktisk de blev rigtige fine

Hvor er de fine!

Anmeld

30. november 2010

Ploffer

Jeg har lavet denne i år 

Og glæder mig bare så meget til at tænde den imorgen og sidde og julehygge med mine dejlige unger 

Anmeld

1. december 2010

Sabrina2014

Dette er min i år.

Pengene er ikke store, og jeg kan godt lide den hyggelige ''gamle'' julestil, med røde, grønne og gyldne farver. :-)

Knus

Sabrina

Anmeld

1. december 2010

TbCp

Her er min...

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

Er også til det lidt mindre traditionelle i år

Anmeld

3. december 2010

Polkaprik

Så fik jeg også endelig lavet min dekoration

Den ser sådan her ud (meget stor)

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.