Hold da op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

SaNiNa

Mirakelix skriver:

Det er jo faktisk ikke den, der ringer, der bestemmer, at man skal ringe til folk så sent. Jeg har selv haft studiejob som interviewer - og vi syntes allesammen (medarbejderne), at det var rigtig ubehageligt at skulle ringe så sent, især til ældre mennesker, der går meget tidligt i seng - og tror, der er sket en ulykke, når der bliver ringet så sent.

Jeg synes, det er helt okay, at man siger nej til at deltage - men at give en skideballe, synes jeg, er lige i overkanten!!

Man giver heller ikke den stakkels kassedame i supermarkedet skylden for, at der ikke er mere mælk i køledisken, eftersom hun intet har med dette at gøre (og JO, det sker faktisk, desværre).

Altså, tag lige en chillpill  

Min mand har også siddet og skulle sælge abo på avise så jeg ved godt det ikke er dem som skulle have ballen jeg bliver bare så sur når man ringer så sent skrev samtidig også en lang klage til bladet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

MamaLook

Hvor lyder mange af jer til at være bitre - har I aldrig haft et lortejob, hvor folk bebrejder jer for noget, der ikke er jeres skyld?

Vi ringede indtil kl. 21 - men når der var travlhed, ændrede de arbejdstiderne helt op til kl. 22 - VEL AT MÆRKE UDEN AT MEDARBEJDERNE KUNNE GØRE NOGET VED DET. Og det ER lovligt, desværre....

Anmeld

1. december 2010

Silas&Mille

Jeg synes nu også det er lidt for sent at ringe med sådan noget. Hvis man har børn er der jo risiko for at de bliver vækket osv.

Personligt synes jeg ikke man ringer til folk efter kl 20:00 og før omkring kl 09:00, med mindre det er MEGA vigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.