homoner efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2008

moniquesmor

jaah som overskriften siger har jeg de der humørsvinger endnu min datter godt 16mdr.
og af lige vel kan jeg sættet mig til af græde over sovsen ikke er som den skal eller af jeg taber et glas vand.. næste øjeblik er jeg pisse sur og folk skal bare lade mig hver..
og igen så er jeg glad..

forlenden dag sad jeg og græder over en tandpasta reklame

kan det hver rigtigt af homone ikke er kommet på plads eller er jeg bare blivet glad.. synes selv det er ved af hver slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

MorCamilla

Jeg tror måske godt at det kan være derfor, altså efter fødslen. Der sker bare noget med hele vores følelses system når vi får børn. Hos mig tog det lige en drejning på 180 garder....

Eller har du evt. fået nye P-piller eller andet medicin der indeholder mange hormoner?

Anmeld

25. august 2008

moniquesmor

jeg har de p-piller jeg også tog før jeg bliv gravid.. synes bare det er lidt ubehaligt i længten.. sidde hjemme hos svigermor og græder og bare ikke ved hvorfor:'( jo den der tandpasta reklame

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

Jeg kan godt forstå at det er ubehageligt for dig.. Det må bestemt heller ikke være sjovt..
Men synes BESTEMT IKKE at du skal være flov over det... Jeg er en af de mennesker der gærder hvis jeg føler træng til det, og er ikke flov over mine tåre.. Det er en naturlig måde at vise følelser på (i min verden)
Måske var det ikke tandpasta reklamen der i sig selv fik dig til at græde, det kan jo også godt være at du har nogle følelser langt langt inde i dig som du ikke kan beskrive med ord, som på en eller anden måde kom ud netop da du så den reklame.. (måske den mindede dig om noget)
Gir det nogen mening...(?) Er vist ikke så god til at forklare det med ord...:$

Anmeld

25. august 2008

moniquesmor

jaah forstå dig godt.. men det skal godt nok hver langt nede i gennem det skulle ligge for jeg synes ikke jeg kan huske noget:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.