Anbefal et hoppedyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. november 2010

*Sofie*

Jeg vil give min datter et hoppedyr i julegave. Har kigget en del på nettet og har fundet køer, heste og en enkelt drage. Nogle er kønnere end andre...men er der også nogle der er bedre at hoppe på/med end andre...?
Hva for et hoppedyr vil I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

foto på lærred

Nu ved jeg ikke om det er helt det samme hoppedyr som jeg har i tankerne. Men vi fandt et i sommers i Lidl til 100 kr. En rød hest og min datter (to år og 9 måneder) har bare elsket den. Hun hopper tit rundt på den, men lige så ofte leger hun bare med den. Så får den mad, eller så skal den lige have halstørklæde på hvis den er forkølet eller lign. I perioder så leger hun ikke så meget med den, men så bliver den pludselig meget interessant igen og så hopper hun rundt på den i hele huset.

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

foto på lærred skriver:

Nu ved jeg ikke om det er helt det samme hoppedyr som jeg har i tankerne. Men vi fandt et i sommers i Lidl til 100 kr. En rød hest og min datter (to år og 9 måneder) har bare elsket den. Hun hopper tit rundt på den, men lige så ofte leger hun bare med den. Så får den mad, eller så skal den lige have halstørklæde på hvis den er forkølet eller lign. I perioder så leger hun ikke så meget med den, men så bliver den pludselig meget interessant igen og så hopper hun rundt på den i hele huset.

En rød hest...yes, den er jeg vist stødt på. Har den meget spidse ører?

Anmeld

30. november 2010

foto på lærred

Nu ved jeg ikke hvordan andre hoppedyrs øre ser ud, så ved ikke om de er mere spidse end normalt. Men ja de er ca 8 cm højre de øre og lige op i luften. Jeg spurgte hende engang hvad den hed og hun kiggede bare på mig mens hun sagde (og hvis hun kunne rulle øjene ville hun sikkert have gjort det) Den hedder "hest"

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

foto på lærred skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan andre hoppedyrs øre ser ud, så ved ikke om de er mere spidse end normalt. Men ja de er ca 8 cm højre de øre og lige op i luften. Jeg spurgte hende engang hvad den hed og hun kiggede bare på mig mens hun sagde (og hvis hun kunne rulle øjene ville hun sikkert have gjort det) Den hedder "hest"

Seføli hedder den hest...altså  Haha

Men den er altså fin at hoppe på...Super

Vil os gerne hører fra andre med hoppedyrserfaring!

Anmeld

30. november 2010

twinboys

*Sofie* skriver:

Jeg vil give min datter et hoppedyr i julegave. Har kigget en del på nettet og har fundet køer, heste og en enkelt drage. Nogle er kønnere end andre...men er der også nogle der er bedre at hoppe på/med end andre...?
Hva for et hoppedyr vil I anbefale?

jeg har et til salg....

hesten.... Rody den røde

Majbritt

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Min datter har en rød hoppedyrs hest, hun har været super glad for den. De kan jo få den allerede som lille da man kan få en vippe plade til og så er det jo pludselig en gyngehest.

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

twinboys skriver:

jeg har et til salg....

hesten.... Rody den røde

Majbritt

Tak søde Majbritt...men tror jeg vil købe den fra ny af

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

DatterMalou skriver:

Min datter har en rød hoppedyrs hest, hun har været super glad for den. De kan jo få den allerede som lille da man kan få en vippe plade til og så er det jo pludselig en gyngehest.

Gud hvor smart!
Jeg har først fået øjnene op for de her hoppedyr nu, og jeg synes simpelthen de er ganiale!

Anmeld

30. november 2010

twinboys

*Sofie* skriver:

Tak søde Majbritt...men tror jeg vil købe den fra ny af

Oki doki... den er ellers billig... 50kr + porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.