Er det mig der er gal på den.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

Hej

Har lige brug for noget opmundring

Sagen er den, har/havde en rigtig god og tæt veninde som har været singel i 10 år hun har så fundet lykket og er nu gravid og skal føde til januar. Vi har ALTID været kanon tætte og delt sorger og glæder efter hun nu har fået en kæreste (de skal giftes 10/9-11) har hun slet ikke været til at komme i kontakt med (de mødte hinanden i marts) i september var vi på vores årlige tøse Weekendt 3 tætte veninder hvor vi bare hygger og er 15 år igen  

Vi invitere så til vores dattes 1års føselsdag hvor vi får at vide af omveje at de ikke kommer...

Den anden veninde og jeg er meget uforstående over at hun bare har slettet alt kontakt til os, vi har både mailet, smset og ringet til hende men vi høre aldrig fra hende.

Nu er jeg så kommet frem til at jeg ikke har behov for den slags i mit liv og det fortæller jeg så den anden veninde og hun bliver meget ked af det og siger at hun synes at jeg skal gi hende en chance til og vente og se til hun har født

så nu er mit spørgsmål er det mig der er helt gal på den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

sandramor

hejsa....

Jeg sys bestemt ikke du er gal på den..... jeg ville også blive skuffet og ked af det hvis min veninde pludselig ikke var interesseret i mit venskab længere og hverken ville snakke eller endda komme til mit barns fødselsdag...

en veninde gennem så mange år er en man har delt mange minder og oplevelser med og "bare" fordi man pludselig har fået mand og snart barn er det ikke grund nok til bare at melde sig ud af venskabet. Et rigtig venskab består hele livet igennem uanset hva der dukker op i ens liv om det er mand børn eller andet...

så jeg kan sagtens følge dig i at du ikke føler du har brug for hende i dit liv længere trods det gør ondt så skal man også gøre sig fortjent til at have et venskab. Det skal jo plejes og værnes om ligesom et forhold...

så er helt enig med dig

Anmeld

30. november 2010

Jetjen

Jeg kan bestemt også følge dig, men alligevel vil jeg give din veninde ret. Jeg ville også lige se tiden an. Der er jo sket mange ting i hendes liv. Det berettiger hende selvfølgelig ikke til at afvise jer, men vi har vel alle prøvet at blive lidt for optaget af vores eget. Og det lyder til hun har nok at se til.

Men jeg kan sagtens forstå du er ked af det, og du vil jo formodentlig bare helt vildt gerne deltage i hendes glæde. Derfor tror jeg også du skal vente til hun har født. Det er jo en stor begivenhed at gå glip af, hvis jeres forhold bliver rigtigt godt igen, når der kommer ro på hendes liv, og hun får tid til jer igen.

At de så ikke melder afbud til din datters fødselsdag er da barre slet ikke i orden - det gør man da når man får en invitation.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

hejsa....

Jeg sys bestemt ikke du er gal på den..... jeg ville også blive skuffet og ked af det hvis min veninde pludselig ikke var interesseret i mit venskab længere og hverken ville snakke eller endda komme til mit barns fødselsdag...

en veninde gennem så mange år er en man har delt mange minder og oplevelser med og "bare" fordi man pludselig har fået mand og snart barn er det ikke grund nok til bare at melde sig ud af venskabet. Et rigtig venskab består hele livet igennem uanset hva der dukker op i ens liv om det er mand børn eller andet...

så jeg kan sagtens følge dig i at du ikke føler du har brug for hende i dit liv længere trods det gør ondt så skal man også gøre sig fortjent til at have et venskab. Det skal jo plejes og værnes om ligesom et forhold...

så er helt enig med dig

Tak for dit svar

Har snakket med mine andre veninder omkring det og de rådede mig sjovt nok til det samme... og kunne sagtens forstå at jeg var enormt skuffet

Så kan nu sagt til den anden veninde som mente at jeg skulle give hende en chance til efter hun har født, at et venskab sætter man ikke bare på standby fordi man får mand og snart barn og sjovt nok kunne hun faktisk godt se hvad jeg mente.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Jeg kan bestemt også følge dig, men alligevel vil jeg give din veninde ret. Jeg ville også lige se tiden an. Der er jo sket mange ting i hendes liv. Det berettiger hende selvfølgelig ikke til at afvise jer, men vi har vel alle prøvet at blive lidt for optaget af vores eget. Og det lyder til hun har nok at se til.

Men jeg kan sagtens forstå du er ked af det, og du vil jo formodentlig bare helt vildt gerne deltage i hendes glæde. Derfor tror jeg også du skal vente til hun har født. Det er jo en stor begivenhed at gå glip af, hvis jeres forhold bliver rigtigt godt igen, når der kommer ro på hendes liv, og hun får tid til jer igen.

At de så ikke melder afbud til din datters fødselsdag er da barre slet ikke i orden - det gør man da når man får en invitation.

Tak for dit svar

Det har givet mig lidt at tænke over

og har snakket meget med mine andre veninder omkring det...

men nu har hun sag os på standby siden april og havde med nød og næppe tid til at tae med på tøsetur i september.

Da jeg ventede min datter og havde det meget dårlig under graviliteten var hun meget uforstående over for det hun har altid været denne her se mig hør mig og vil gerne være i centrum for ALT 

Så er kommet frem til at NU må hun kontakte mig hvis hun vil noget for jeg har ikke brug for hende i mig liv et venskab skal også holdes ved lige.

Anmeld

6. december 2010

Jetjen

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Det har givet mig lidt at tænke over

og har snakket meget med mine andre veninder omkring det...

men nu har hun sag os på standby siden april og havde med nød og næppe tid til at tae med på tøsetur i september.

Da jeg ventede min datter og havde det meget dårlig under graviliteten var hun meget uforstående over for det hun har altid været denne her se mig hør mig og vil gerne være i centrum for ALT 

Så er kommet frem til at NU må hun kontakte mig hvis hun vil noget for jeg har ikke brug for hende i mig liv et venskab skal også holdes ved lige.

Hun har bestemt også været hård ved dig og man skal jo også sætte en grænse. Man skal heller ikke finde sig i alt og du har strukket dig langt. Så kan udmærket forstå dig.

Håber trods alt i finder ud af et eller andet. Lyder til at være et langvarigt og godt venskab i har haft engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.