Nu bliver jeg altså nød til at spørge? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Pia.

altså nu fik jeg læst din alder tilbage i de andre indlæg - men min første tanke var 18-20 år ... dog der hvor du sidder med en slikkepind ser du yngre ud end de andre billeder... 16-18 år ... men du er en køn pige og har en fin hud og en ung krop tror det er derfor du bliver skudt yngre... NYD DET...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SaNiNa

Vil skyde på du er et sted mellem 22-25 år og hold da op en fin hud du har.

Anmeld

30. november 2010

Giraffen

Sees. skriver:

.. Jeg er de seneste par gange jeg har været i byen, blevet spurgt om ID til at komme ind på diskotekerne, og igår spurgte de om jeg ville have en børnebillet i bussen

Ser jeg virkelig så lille ud? - Hvis I IKKE kendte min alder, hvor gammel ville I så tro jeg var?

Altså det smiger mig da lidt, at jeg stadig er ung og frisk at se på, meeen, det kan altså godt blive ret iriterende i længden!

(Det skal dog lige siges at dørmanden troede på mig til sidst, da jeg begyndte at hive bleer, mariekiks og vådservietter op af tasken, for at finde mit ID )

Jeg synes du har en af de der milde og sød-pige ansigter, men du stråler også af livserfaring så ville ikke skyde dig til en der hverken skulle vise ID eller købe børnebillet  rigtig smuksak!

Anmeld

30. november 2010

slettet_7530

Altså jeg synes de unge piger idag ser meget ældre ud end jeg selv gjorde i den alder, jeg ville have skudt dig til omkring 18-19 år

Kan godt forstå det er irriterende men jeg er egentligt glad for at vide at de gør det, for om nogle år er det mine unger der højst sansyneligt vil forsøge at komme ind et sted inden de ahr den lovlige alder og så vil jeg være glad ved at de ikek kan blive lukket ind

Men at man skal være 18 for at købe cigaretter men kun 16 for at købe spiritus fatter jeg hat af

Du skal da bare være glad for at du ser ung ud

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

Sees. skriver:

Arrrmen jeg kender det - Jeg har en søster der er 13 år ældre end mig, og der er dælme mange der har troet at hun var min mor.
Om det så er fordi jeg har set lille ud, eller om det er fordi hun ser gammel ud, det har vi valgt ikke at diskutere

hehe..det er nok også det klogeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.