Totalt i chok :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. november 2010

propogberta

Vi blev igår ringet op og fik fortalt at vore kolonihavehus var brændt ned til grunden ved en påsat brand ! Det var ikke bare et kolonihavehus...vi har lagt to sæsonners arbejde og ikke mindst en hulans masse penge i at få det renoveret så det stod endelig efter denne sæson klar som et sommerhus lige som vi ville ha det, grundigt isoleret, nye plankegulve osv.. Vi havde både stue/køkken, soveværelse, børneværelse og badeværelse med både bad og toilet og varmt og kold vand i alle hanerne. Vi havde viklig glædet os til at sommeren 2011 skulle vi KUN nyde og ikke knokle.

Der er bare INTET tilbage nu det er helt brændt ned til grunden ! Jeg er simpelthen så rystet over at folk ka gøre sådan noget mód andre. Heldigvis er der en mistænkt som jeg håber blir knaldet og kommer til at erstatte ALT!!!! Det er desværre så en vi ved hvem er og som har udøvet en del grov hærværk mod flere i min families ting fordi h*n er meget psykisk ustabil men på ingen måde så psykisk syg at han ikke ved hvad han laver!!! Det er bare så ubehageligt at tænke på!!

Så nu har vi snakket med forsikring idag og der kommer taksator allerede i morgen. Så er jeg bare spændt på hvornår de ka komme til at rydde op og om det overhovedet ka blive bygget færdigt til at vi kan værre derude til sommer.

Ungerne er vildt kede af det for der er jo også en masse af deres ting der er brændt og de er specielt ulykkelige over at deres store havetrampolin er brændt...den lægger vi altid ind om vinteren for at den ikke ska blæse væk/blive stjålet.

Heldigvis har de fået et meget stort positivt fokus idag da vi har fået vores skønne lille Grand Danois pige idag. Ungerne æææææælsker hende bare allerede og hun har bare taget flytningen totalt cool. Da vi kom ud i bilen pev hun ca. 20 sekunder så lagde hun sig ned og puttede resten af vejen hjem. Da vi kom hjem undersøgte hun det hele med stort gå-på-mod og logrende hale og så tumlede hun ellers en halv times tid med sine nye legesager. Og ellers har hun jo selvfølgelig sovet rigtig meget af dagen og ellers leget når hun vare vågen. Hun har ikke pevet en eneste gang og hun er så dygtig til at tisse ude (trods kulden) hun har kun haft 2 uheld. Hun kommer glad når vi kalder og går lige så stille over og putter sig i sin sækkepude når hun er træt ! Hun er bare SÅÅÅÅÅ SKØN vores lille Hekla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Peanut

Ej hvor forfærdeligt! 

Håber den skyldige bliver dømt, og i kan få erstatning, selvom det er svært at erstatte..

Anmeld

30. november 2010

Anne G

Arj  hvor er det virkelig frygteligt at en person kan finde på at ødelægge det sådan for jer... Kan da godt forstå at I er kede af det, det lød virkelig til at det var et skønt sommerhus.. Og hvor er det bare trist når man har brugt så meget tid og penge på at sætte det i stand lige nøjagtig som man gerne vil have det..  
Jeg håber virkelig at det er den rigtige gerningsmand der har fat i så han kan få sin straf..

Hvor er det dog også synd for jeres børn, det var da bare super  heldigt at det var i dag at I skulle hente den dejlige hvalp, hvor er hun da bare skøn  Tillykke med hende

fra mig

Anmeld

30. november 2010

B&J

åhh nej hvordan kan man gøre det mod andre... håber i finder personen

og åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mit  smelter sikke en lækker og dejlig og smuk og åhhhh vidunderlig hund

Anmeld

30. november 2010

propogberta

Peanut skriver:

Ej hvor forfærdeligt! 

Håber den skyldige bliver dømt, og i kan få erstatning, selvom det er svært at erstatte..

Tak! ja vi håber også godt nok at den skyldige bliver fundet og dømt!! Politiet har heldigvis en mistænkt og der blir viklig lagt mange resourcer i sagen nu pga af alle de ting der er sket!

Men ja det er ikke nemt at erstatte det vi havde for det ville aldrig blive det vi selv havde brugt så meget tid på at få lavet så det er bare så ærgeligt!!

Anmeld

30. november 2010

Dot D

Hvor har jeg ondt af jer. Har bare ingen respekt for folk, der ikke kan lade andres ting være i fred, øv øv øv

Anmeld

30. november 2010

propogberta

Anne G skriver:

Arj  hvor er det virkelig frygteligt at en person kan finde på at ødelægge det sådan for jer... Kan da godt forstå at I er kede af det, det lød virkelig til at det var et skønt sommerhus.. Og hvor er det bare trist når man har brugt så meget tid og penge på at sætte det i stand lige nøjagtig som man gerne vil have det..  
Jeg håber virkelig at det er den rigtige gerningsmand der har fat i så han kan få sin straf..

Hvor er det dog også synd for jeres børn, det var da bare super  heldigt at det var i dag at I skulle hente den dejlige hvalp, hvor er hun da bare skøn  Tillykke med hende

fra mig

Ja det er sq trist at man ka være så mærkelig i sit hoved at man ikke tænker på hvad det gør ved andre folk !

Jeg håber den skyldige blir anholdt og dømt for alt det der er sket!!

Ja jeg tror det var rigtig godt at vi skulle ha hende hjem idag...det gav os alle sammen et andet fokus for hun er bare for skøn

Anmeld

30. november 2010

Bom

Håber virkelig den idiot kommer til og betale det hele...  Men man kan jo altid se på den lyse side, at i ikke var i huset...

Har du ikke nogle billeder fra før det brændte???

Anmeld

30. november 2010

propogberta

B&J skriver:

åhh nej hvordan kan man gøre det mod andre... håber i finder personen

og åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mit  smelter sikke en lækker og dejlig og smuk og åhhhh vidunderlig hund

Ja det er uforståeligt at man kan gøre sådan noget !

Ja er hun ikke fantastisk !!?

Anmeld

30. november 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hvor har jeg ondt af jer. Har bare ingen respekt for folk, der ikke kan lade andres ting være i fred, øv øv øv

Tak ! Nej det er oz lidt svært at ha det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.