Vi blev igår ringet op og fik fortalt at vore kolonihavehus var brændt ned til grunden ved en påsat brand
! Det var ikke bare et kolonihavehus...vi har lagt to sæsonners arbejde og ikke mindst en hulans masse penge i at få det renoveret så det stod endelig efter denne sæson klar som et sommerhus lige som vi ville ha det, grundigt isoleret, nye plankegulve osv.. Vi havde både stue/køkken, soveværelse, børneværelse og badeværelse med både bad og toilet og varmt og kold vand i alle hanerne. Vi havde viklig glædet os til at sommeren 2011 skulle vi KUN nyde og ikke knokle.
Der er bare INTET tilbage nu det er helt brændt ned til grunden
! Jeg er simpelthen så rystet over at folk ka gøre sådan noget mód andre. Heldigvis er der en mistænkt som jeg håber blir knaldet og kommer til at erstatte ALT!!!! Det er desværre så en vi ved hvem er og som har udøvet en del grov hærværk mod flere i min families ting fordi h*n er meget psykisk ustabil men på ingen måde så psykisk syg at han ikke ved hvad han laver!!! Det er bare så ubehageligt at tænke på!!
Så nu har vi snakket med forsikring idag og der kommer taksator allerede i morgen. Så er jeg bare spændt på hvornår de ka komme til at rydde op og om det overhovedet ka blive bygget færdigt til at vi kan værre derude til sommer.
Ungerne er vildt kede af det for der er jo også en masse af deres ting der er brændt og de er specielt ulykkelige over at deres store havetrampolin er brændt...den lægger vi altid ind om vinteren for at den ikke ska blæse væk/blive stjålet.
Heldigvis har de fået et meget stort positivt fokus idag da vi har fået vores skønne lille Grand Danois pige idag. Ungerne æææææælsker hende bare allerede og hun har bare taget flytningen totalt cool. Da vi kom ud i bilen pev hun ca. 20 sekunder så lagde hun sig ned og puttede resten af vejen hjem. Da vi kom hjem undersøgte hun det hele med stort gå-på-mod og logrende hale og så tumlede hun ellers en halv times tid med sine nye legesager. Og ellers har hun jo selvfølgelig sovet rigtig meget af dagen og ellers leget når hun vare vågen. Hun har ikke pevet en eneste gang og hun er så dygtig til at tisse ude (trods kulden) hun har kun haft 2 uheld. Hun kommer glad når vi kalder og går lige så stille over og putter sig i sin sækkepude når hun er træt
! Hun er bare SÅÅÅÅÅ SKØN vores lille Hekla 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld