Nogen af jer der kan hjælpe mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

tingimor

Hej allesammen.

skal lige sige vi venter vores FØRSTE barn " pige " , og er nu i 18 uge. Ville så lige høre jer om det er " normalt " at maven er blevet helt hård her de sidste par dage..? syns jeg har siddet og kigge lidt på nettet men fandt ikke rigtig noget.! 

ha en forsat god aften

undskyld hvis det er et dumt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SpunkenJo

tingimor skriver:

Hej allesammen.

skal lige sige vi venter vores FØRSTE barn " pige " , og er nu i 18 uge. Ville så lige høre jer om det er " normalt " at maven er blevet helt hård her de sidste par dage..? syns jeg har siddet og kigge lidt på nettet men fandt ikke rigtig noget.! 

ha en forsat god aften

Plukveer?

- altså smertefrie

Anmeld

30. november 2010

liwsmor

tingimor skriver:

Hej allesammen.

ha en forsat god aften

hvis det gør ondt på dem og bliver mere mørkt skal du købe noget nede på apoteket . for det ikke fair det skal gør ondt på dem. 

Anmeld

30. november 2010

sandratobias

tingimor skriver:

Hej allesammen.

ha en forsat god aften

Jeg ville oz sige plukveer.. 

Anmeld

30. november 2010

missie20

tingimor skriver:

Hej allesammen.

ha en forsat god aften

Tillykke med din lille bebs i mavsen Men da jeg var omkring den uge du er i nu, begyndte min mave også at blive meget mere hård. Det var ikke plukveer, men bare maven der bliver større og hårdere med tiden under graviditeten. Så jeg vil skyde på det er det, hvis det er du konstant kan mærke den er hård_?

Anmeld

30. november 2010

tingimor

tusind tak for alle jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.