Overtøj når de sover i kulden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Tullepii

Jeg synes det er lidt svært hvor meget tøj de skal have på.

Så ville egentlig gerne høre hvad i andre giver jeres guldklumper på når de sover i barnevognen?

Alt fra hvor mange par strømper, futter, trøjer, sovedragte og hvor stor dyne, tæppe eller begge dele

Håber jeg kan få lidt hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

B&J

Tullepii skriver:

Jeg synes det er lidt svært hvor meget tøj de skal have på.

Så ville egentlig gerne høre hvad i andre giver jeres guldklumper på når de sover i barnevognen?

Alt fra hvor mange par strømper, futter, trøjer, sovedragte og hvor stor dyne, tæppe eller begge dele

Håber jeg kan få lidt hjælp 

sover i alm tøj og en flice dragt øhh staves vist forkert. futter og nu varme futter over og vanter og en hue han er en varm dreng på kroppen men ikke fødder og hænder

Anmeld

30. november 2010

MarleneH

Lykke sover i alm tøj, en flyverdragt, vanter og hue.. også har hun en tyk dyne og et tæppe over sig.. og hun er lige tilpas lun når hun kommer op igen  

Anmeld

30. november 2010

Mor til L&S

Hendes alm tøj og en strik, elefanthue og handsker i uld og så i voksi posen... Hun er MUMS VARM når hun kommer op

Anmeld

30. november 2010

siw84

i sit alm tøj, trøje, flyverdragt, hue, vanter, uldsokker og futter.. og så sin dyne 

Anmeld

30. november 2010

Sofia24

Silas sover i almindelig tøj + futter, tyk striktrøje med hue men har også en hjelm inderst, vanter. Så i voksiposen og han er dejlig tilpas varm når han kommer op!

Anmeld

30. november 2010

Tdittmann

Anders sover i fleece dragt, uldluffer, elefanthue, futter og så ned i voksien, og han er lige tilpas når han kommer op

Anmeld

30. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Min datter har idag haft en uld body med korte ærmer på inderst på kroppen - en cardigan, strømpebukser og et par letforede bomuldsbukser på, samt små fleece/fløjels futtere på fødderne.

Derudover har hun haft små fleecevanter på inde i sin dejlig varme fleecedragt, samt en bomuld elefanthue, også puttet godt ned i sin voksi.

Andre stiller sig ofte undrende over hvorfor jeg "pakker" hende sådan ind, og svaret er, at hun fryser og er kold når jeg tager hende op. Hun er en frossenpind, og sover også med heldragt og strømper under dynen om natten, uden at hun på nogen måde virker svedig - hun føles dejlig lun, og helt tilpas

Min store pige på 6 år, har derimod altid været en meget varm pige, og er det stadig. Hun har f.eks. aldrig kunne sove med nattøj om natten - så ville hun få et hedeslag. Hun sover kun i undertøj (om sommeren kun underbukser).

Anmeld

30. november 2010

LauraLW

Vilma har gerne:

Hendes alm tøj:
uldbody + alm body eller en bluse (dog ikke hvis hun har heldragt på)
Strømpebukser + alm bukser

Overtøj:
Tynd uld elefanthue
Hel softshell dragt
Ude-Futter der er vandtætte (flecce indeni)
Når hun er vågen og sidder op: Luffer/vanter

I klapvognen (som vi bruger istedet for barnevogn) har vi en helt fantastisk og skøn kørepose som holder hende perfekt varm, og som ikke fylder alt for meget når hun sidder op. (sætter lige et billede ind af den, er nemlig helt in looove med den hehe)

Hvis hun skulle være mere nede på jorden og namse rundt i sne (lige nu er hun kun i vognen), så ville jeg give en rigtig flyverdragt på.

Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

serina sover i sit almindelige tøj ( som idag består af kortærmet body, bluse, bukser, lange strømper, korte tykkere strømper med dupper) + vanter, futter og elefanthue... hun ligger i sin varme kørepose med et hjemmestrikket tæppe indeni ... så passer det lige på kolde dage som idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.