Indsamling til hjemløse hunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2010

malenemusen

Har du nogle tæpper liggende som du ikke benytter (uanset om det er et nyvasket BRUGT tæppe eller nyt) poser med hundegodbidder, hundedækner, halsbånd, liner, seler eller legetøj til hunden. Alt har interesse, da det vil gøre en forskel!

Jeg er indsamler i Trekantsomårdet - Fredericia, kolding, vejle, middelfart. Send mig gerne en besked hvis du har noget du gerne vil donere. Hører du ikke ind under mit område så kontakt Stephanie via email: s-e_design@hotmail.com eller gå ind på facebookgruppens side ” Jul for de hjemløses hunde i DK 2010”  og se hvor i landet du kan indlevere dine ting samt nærmere tidspunkt og lokalitet for udleveringerne.

DK findes der 60 herberger - Kun 4 af dem tillader de hjemløses hunde at komme indedøre. Det betyder at mange hjemløse vælger at tilbringe den kolde vinter med deres bedste ven, hunden udenfor.Der er prøvet at sætte løbegårde op på herbergerne, hundehuse m.m men de hjemløse elsker deres hunde og vil derfor hellere vælge en kold nat, men i selskab med deres hund. Hundene har ligeledes heller ikke noget valg, og måske ikke alle hjemløse har råd til at klæde deres hund ordentlig på om vinteren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Faith

Super godt initiativ!!!. Jeg har helt sikkert nogle ting jeg gerne vil donere.

Anmeld

30. november 2010

NessaXenia

jeg har en masse, jeg er selv hundeejer til 3 stks, og jeg har en masse jeg gerne vil donere. de stakkels små hunde...

Men jeg kommer fra Kalundborg, på vestsjælland.

hvad så?

Anmeld

30. november 2010

malenemusen

Det lyder bare rigtig godt Nina, har du evt mulighed for at sende det til mig? Jeg har nemlig lige fået at vide at de har stoppet for indsamlingen af donationer på sjælland da de har fået rigeligt ind, så nu sætter vi ind på århusområdet

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

super god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.