graviditetssymptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2010

sandramor

altså blir nødt til at høre jer tøser af.........

jeg ved godt jeg er MEGET NY gravid og har jo også været gravid før... men havde i nogen gravditets symptomer så tidligt?? er 4+3 så det er jo meget tidligt... men jeg forstår slet ikke at jeg er gravid.. for har bare SLET ingen symptomer overhovedet... Havde i starten lidt ømme bryster og har også stadig en lille smule ømme brystvorter men det er også alt.... ingen kvalme, ingenting overhovedet!!!.....

da jeg var gravid med min datter havde jeg nu heller ikke kvalme på noget tidspunkt overhovedet og kun en smule ømme bryster. Er nok bare lidt ekstra nervøs nu jeg har prøvet at miste. Dengang havde jeg også kun ømme bryster som så forsvandt et par dage før jeg fandt ud af at fosteret var gået til.... er det normalt ikke at have nogen symptomer endnu eller generelt???........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

sandramor

slet ingen der vil dele deres erfaringer med mig??

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

sandramor skriver:

jeg ved godt jeg er MEGET NY gravid og har jo også været gravid før... men havde i nogen gravditets symptomer så tidligt?? er 4+3 så det er jo meget tidligt... men jeg forstår slet ikke at jeg er gravid.. for har bare SLET ingen symptomer overhovedet... Havde i starten lidt ømme bryster og har også stadig en lille smule ømme brystvorter men det er også alt.... ingen kvalme, ingenting overhovedet!!!.....

da jeg var gravid med min datter havde jeg nu heller ikke kvalme på noget tidspunkt overhovedet og kun en smule ømme bryster. Er nok bare lidt ekstra nervøs nu jeg har prøvet at miste. Dengang havde jeg også kun ømme bryster som så forsvandt et par dage før jeg fandt ud af at fosteret var gået til.... er det normalt ikke at have nogen symptomer endnu eller generelt???........

Jeg vil da meget gerne svare dig.

Men jeg havde ikke nogle symptomer før jeg var 12 uger henne.

Anmeld

30. november 2010

sandramor

tak for det

neeej okay jeg ved også godt at det jo faktisk også kan være normalt ingen symptomer at have....

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

sandramor skriver:

Det er vist meget forskelligt. Mine symptomer er altid kommet efter en uge efter undfangelse, med kvalme og ømme bryster, samt en masse renden ud og tisse, medens andre slet ikke oplever noget i nogle uger, og nogle endda overhovedet intet.
Så tror ikke man kan sætte nogen skala på.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2010

MetteMe

sandramor skriver:

Jeg er gravid for første gang ( er lige gået ind i 6. uge) og har ingen og har heller ikke haft nogle symptomer endnu. (udover lidt ømme bryster)

Så don´t worry

Anmeld

30. november 2010

sandramor

okay tak betryggende at vide der er nogen der har det ligesom mig.......

Anmeld

30. november 2010

Musen5

Hej,

Jeg er gravid for 4. gang. Med min datter havde jeg ingen symptomer overhovedet. Med mine 2 drenge havde jeg kvalme de første 3 måneder næsten fra starten, samt ekstremt ømme babber.

Denne gang har jeg den groveste kvalme og en lille smule ømme babber. Vil dog ikke gætte på kønnet, da det ikke er samme far denne gang.

/Mette 7+2

Anmeld

30. november 2010

mor til 2 skønne piger .

havde en syg trang til vand med isterninger ellers ingen

Anmeld

30. november 2010

Barejegsnartergravid

Jeg vil da også gerne dele min MEGET beskedne erfaring, jeg er i dag 4+6, og det eneste jeg har er stikken i både højre og venstre side, ømme bryster, mere udflåd og så om morgenen føles det som menstrautionssmerter, mere sult - hvor det mærkligste er, at ligeså snart jeg er mæt skal jeg bare ikke have mere overhovedet - og jeg plejer altid at spise op lige meget, hvor mæt jeg er (totalt madøre).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.