Ja, undskyld den knap så pæne titel, men nu må det snart være NOK!
Starter dagen med at sove for længe - selvforskyldt, det ved jeg, men stadig MEGA irriterende.
Så i mødregruppe - ganske hyggeligt.
Skal så til lægen med W kl.12.30. Tager fra MG kl.11.35, skal med S-toget. Da klokken er 12.20 er toget stadig ikke kommet - har ventet siden 11.45!!
) "Vi beklager ventetiden, det skyldes VINTERVEJRET!" OMG - hvordan kan det blive ved med at komme bag på dem (BANDER MEGET HØJT!!) 
Kommer ikke til læge pga. det. Kan ikke få fat i lægen og forklare mig. Har stadig ikke fået fat i hende. Det er jo heller ikke særlig vigtigt, bare en vaccine (ironi)
Beslutter mig for at tage hjem, da det med lægen kan være fuldstændig ligegyldigt. Bussen kører (for tidligt) lige foran snotten på mig, så jeg kan vente 25 min på den næste - forsinkelser. Ja, og gæt selv hvorfor .. Et hint. Det starter med s og slutter på ne 
Havde en aftale med præsten i dag kl.15 ang. dåben på søndag - kom han nogensinde? nej da.. Kan man få fat i ham? nej da! Hvad gør man så? Han skal døbes søndag og den eneste dag jeg havde tid til præsten var i dag ... 
Manden er på kurus, kommer hjem FREDAG - så er alene med en baby der er MEGET sur på sin mor i dag! FED DAG!!!!! 
Tak fordi du gad læse med - måtte lige ud med det!
Anmeld