Lortedag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2010

TineA

Ja, undskyld den knap så pæne titel, men nu må det snart være NOK!

Starter dagen med at sove for længe - selvforskyldt, det ved jeg, men stadig MEGA irriterende.

Så i mødregruppe - ganske hyggeligt.

Skal så til lægen med W kl.12.30. Tager fra MG kl.11.35, skal med S-toget. Da klokken er 12.20 er toget stadig ikke kommet - har ventet siden 11.45!!) "Vi beklager ventetiden, det skyldes VINTERVEJRET!" OMG - hvordan kan det blive ved med at komme bag på dem (BANDER MEGET HØJT!!)

Kommer ikke til læge pga. det. Kan ikke få fat i lægen og forklare mig. Har stadig ikke fået fat i hende. Det er jo heller ikke særlig vigtigt, bare en vaccine (ironi)

Beslutter mig for at tage hjem, da det med lægen kan være fuldstændig ligegyldigt. Bussen kører (for tidligt) lige foran snotten på mig, så jeg kan vente 25 min på den næste - forsinkelser. Ja, og gæt selv hvorfor .. Et hint. Det starter med s og slutter på ne

Havde en aftale med præsten i dag kl.15 ang. dåben på søndag - kom han nogensinde? nej da.. Kan man få fat i ham? nej da! Hvad gør man så? Han skal døbes søndag og den eneste dag jeg havde tid til præsten var i dag ...

Manden er på kurus, kommer hjem FREDAG - så er alene med en baby der er MEGET sur på sin mor i dag! FED DAG!!!!!

Tak fordi du gad læse med - måtte lige ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

MoarTil4

sikke en øv-dag......

Jeg har ikke så meget at sige til det........men du får lige

Anmeld

30. november 2010

sandratobias

W010910 skriver:

Ja, undskyld den knap så pæne titel, men nu må det snart være NOK!

Starter dagen med at sove for længe - selvforskyldt, det ved jeg, men stadig MEGA irriterende.

Så i mødregruppe - ganske hyggeligt.

Skal så til lægen med W kl.12.30. Tager fra MG kl.11.35, skal med S-toget. Da klokken er 12.20 er toget stadig ikke kommet - har ventet siden 11.45!!) "Vi beklager ventetiden, det skyldes VINTERVEJRET!" OMG - hvordan kan det blive ved med at komme bag på dem (BANDER MEGET HØJT!!)

Kommer ikke til læge pga. det. Kan ikke få fat i lægen og forklare mig. Har stadig ikke fået fat i hende. Det er jo heller ikke særlig vigtigt, bare en vaccine (ironi)

Beslutter mig for at tage hjem, da det med lægen kan være fuldstændig ligegyldigt. Bussen kører (for tidligt) lige foran snotten på mig, så jeg kan vente 25 min på den næste - forsinkelser. Ja, og gæt selv hvorfor .. Et hint. Det starter med s og slutter på ne

Havde en aftale med præsten i dag kl.15 ang. dåben på søndag - kom han nogensinde? nej da.. Kan man få fat i ham? nej da! Hvad gør man så? Han skal døbes søndag og den eneste dag jeg havde tid til præsten var i dag ...

Manden er på kurus, kommer hjem FREDAG - så er alene med en baby der er MEGET sur på sin mor i dag! FED DAG!!!!!

Tak fordi du gad læse med - måtte lige ud med det!

Ej øv hvor en lortedag... Håber din dag blir meget meget bedre i morgen.. Så må du hellere tidligt i seng, for at glemme den her dag...  

Stå forsent op, det startede jeg oz med.. 

Anmeld

30. november 2010

TineA

MusseMorTil3 skriver:

sikke en øv-dag......

Jeg har ikke så meget at sige til det........men du får lige >:<

Tak skal du have

Anmeld

30. november 2010

TineA

sandratobias skriver:

Ej øv hvor en lortedag... Håber din dag blir meget meget bedre i morgen.. Så må du hellere tidligt i seng, for at glemme den her dag...  

Stå forsent op, det startede jeg oz med.. 

Ja,  i morgen skal jeg til Lolland med toget.

Jubii - sne og dsb

Dagen er bare ødelagt når man står for sent op

Anmeld

30. november 2010

sandratobias

W010910 skriver:

Jubii - sne og dsb

Håber da de kan finde ud af at køre til tiden i morgen så...

Er den nemlig... Mega negativt humør hele dagen... Og alt går gerne ud over kæresten her hjemme...

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

W010910 skriver:

Jubii - sne og dsb

Jeg synes altid der er noget med dsb? Det var der jo også sidste vinter.

Her hvor jeg bor køre hverken toge eller busser med forsinkelser. Og vi har ellers fået en hel del sne.

Anmeld

30. november 2010

TineA

sandratobias skriver:

Håber da de kan finde ud af at køre til tiden i morgen så...

Er den nemlig... Mega negativt humør hele dagen... Og alt går gerne ud over kæresten her hjemme...

Jamen, det gør de ikke. De kører ikke til tiden før til sommer. Når nej, heller ikke der, for der udvider skinnerne sig jo.. OMG!!

Men ja, stakkels mænd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.