Jeg mangler ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

MoarTil4

9510 skriver:

Bliver lidt gal i skralden af at se det og har lyst til at give "moren" samme tur,

stakkels barn

moren har måske netop fået samme tur som barn.........absout ingen undskyldning for det, men de metoder må hun jo have adopteret et sted fra.

Ih hvor jeg håber at dr.phil hjælper familien eller redder drengen (og søsteren) væk.

nej det er ikke sjovt at se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

9510

MusseMorTil3 skriver:

moren har måske netop fået samme tur som barn.........absout ingen undskyldning for det, men de metoder må hun jo have adopteret et sted fra.

Ih hvor jeg håber at dr.phil hjælper familien eller redder drengen (og søsteren) væk.

nej det er ikke sjovt at se på

Mon ikke han får skik på det,,,,

ja men det er ganske forfærdeligt

Anmeld

30. november 2010

aarhusmor

hvor er det ekstrem sørgeligt at se suk. Kan slet ikke forstå hun kan gøre sådan ved ham.

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Ej, jeg har det så dårligt over det der. Jeg så det ikke færdigt. Først tænkte jeg: "TAK fordi I har sløret hans ansigt, så man ikke kan se det på ham. Jeg vil lige høre hvad hun har at sige til ham," og hvor gjorde det allerede dér ondt at se en råbe af en lille dreng på den måde. Da han så begyndte at græde ind i badet måtte jeg altså slukke. Tårerne begyndte at komme frem

- Der er ikke ord for hvilket menneske hun er.

Anmeld

30. november 2010

Ranarupta

MoriSverige skriver:

Jeg er seriøst rystet efter at have set denne video.
Det tangere virkelig til børnemishandling i mit hoved.

Dette er et klip fra Dr. Phil:

http://drphil.com/slideshows/slideshow/6062/

Selve klippet kommer frem når man trykker på linket midt på siden, hvor der står Jessica's 10-year-old.........

Jeg synes, at det ER mishandling!!

Jeg har ondt i maven og er så rystet! Stakkels børn!

Anmeld

30. november 2010

Rosa

Jeg måtte rykke headsettet af og grædende klappe computeren sammen da de stod ved brusebadet. Sikke en stærk reaktion vi alle sammen fik, jeg har det stadig skidt selvom jeg ikke så klippet færdigt...

Anmeld

30. november 2010

malenecl

MoriSverige skriver:

Selve klippet kommer frem når man trykker på linket midt på siden, hvor der står Jessica's 10-year-old.........

Hvor forfærdeligt!! Fik det sgu helt dårligt af at se og høre på det! Stakkels dreng

Anmeld

30. november 2010

bette

det gjorde helt ondt indtil marven at se det klip.. er total i chok og ryster over hele kroppe.. hvordan kan hun dog gøre det???

havde bare lyst til at tage det her stakkels barn i mine arme og bare holde det tæt ind til mig.. 

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Åhh min Gud..jeg kunne ikke engang bære at se det færdigt.
Det er jo forfærdeligt. Og der ER børnemishandling.
Men i USA er det totalt acceptabelt at vaske børnenes mund med sæbe og slå dem med bælter, bøjler og børster.
I et land hvor hvermands eje er våben, hvad forventer man andet end at den slags er tilladt også??
Mit hjerte bløder med den lille fyr.

Sussie

Anmeld

30. november 2010

Sees

Hvor har jeg ondt i maven .. FY FØJ!

Stakkels lille fyr, og stakkels pige der har filmet det..
Jeg har helt kvalme.

Mit hjerte bløder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.