Er der nogen herinde der har styr på, hvor længe det tager kommunen at behandle en ansøgning?
For 4 uger siden var jeg hos en bandagist, fordi jeg skal have lavet en skinne til min fod + knæ. Jeg skulle så underskrive en ansøgning, og bandagisten sendte så ansøgningen ind med det samme.
Nu er der så gået 4 uger, og jeg har intet hørt fra kommunen overhovedet. Jeg har en skinne, som jeg har lånt fra sygehuset, men den passer kun til mine sandaler, og i denne her bidende kulde, er det bestemt ikke rart. Jeg får hele tiden våde fødder og det er dælme lige til at blive syg af.
Idag da jeg skulle op at handle fik jeg nok. Jeg lod skinne være skinne. Tog nogle almindelig sko på og gik så uden skinne. Jeg kunne da godt mærke at jeg var tæt på at vride om på foden flere gange, og foden er ret øm nu, men hvad gør man? Går med skinne og bliver kold og syg? Eller undlader at bruge den med risiko for skader på foden? Ja det er et dilemma...men jeg bliver nødt til at tage varmere fodtøj på når jeg skal ud 
Kan bare slet ikke forstå at sådan et lille stykke papir, kan tage så lang tid for kommunen at behandle. Man skal jo også tænke på at når de så har fået ansøgningen behandlet, så går der i hvert fald yderligere 2-3 uger, inden jeg har skinnen, da skinnen skal laves først. Det når da at blive forår inden med det her tempo 
Anmeld