hjælp med ny frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Chalala85

Alberts/ skriver:

okay(; glæder mig til at se,

nej skulle helst ikke se gammel ud hihi

hha nej det ville sku ikke være så optimalt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Alberts/

Chalala85 skriver:

Jeg tænker lidt et mix af de to her

okay(: må lige vise det til min frisør og se om hun kan hitte ud af noget med det hihi

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

Chalala85 skriver:

hha nej det ville sku ikke være så optimalt hihi

hihi nej det var ihvertfald ikke det der var meningen med en ny frisure

Anmeld

30. november 2010

Chalala85

Alberts/ skriver:

okay(: må lige vise det til min frisør og se om hun kan hitte ud af noget med det hihi

Det er i hvert faldet hvad jeg synes ville klæde dig super godt. Frækt, chickt og total modernet

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Alberts/ skriver:

lang eller kort page? og hva farver?(;

er helt på bar bund nemlig

En page der går til midt på halsen eller kæben, og så lidt ala den farve du har nu med noget varm rød/orange agtige striber i! Godt med spil

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

Chalala85 skriver:

Det er i hvert faldet hvad jeg synes ville klæde dig super godt. Frækt, chickt og total modernet

super(;

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

StephanieJ skriver:

En page der går til midt på halsen eller kæben, og så lidt ala den farve du har nu med noget varm rød/orange agtige striber i! Godt med spil

prøver at hører min frisør ad med sådanne en frisure hihi må se hvad hun siger til de forskellige forslag hihi er bare selv helt lost

Anmeld

30. november 2010

Loa

Alberts/ skriver:

hvad for en frusure vil passe til mig? er helt lost selv

lige nu har jeg langt hår der går til midten af min ryg

Hvis du turde, tror jeg noget a la Rihanna eller Victoria Beckham måske godt kunne være flot.... Det er så bare meget korte frisure.....

Men helt klart en frisør kan bedst bedømme hvad der vil være pænt til dig, men tror sagtens du kunne bære en rimelig kort frisure.....  

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

Loa skriver:

Hvis du turde, tror jeg noget a la Rihanna eller Victoria Beckham måske godt kunne være flot.... Det er så bare meget korte frisure.....

Men helt klart en frisør kan bedst bedømme hvad der vil være pænt til dig, men tror sagtens du kunne bære en rimelig kort frisure.....  

okay tak(: der er vist flertal for  en kort frisure hihi

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Alberts/ skriver:

prøver at hører min frisør ad med sådanne en frisure hihi må se hvad hun siger til de forskellige forslag hihi er bare selv helt lost

Syntes en page ville passe super godt til dit ansigt! Glæder mig til at se hvad resultatet bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.