Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2010

LouiseNielsen

Sad igår og kiggede billeder fra sidste jul...

Og på de billeder har Nicklas noget tøj på, nu et år efter bruger han det samme tøj... Men bukserne er blevet lidt større i livet til ham end de plejer!

Er det normalt at når man er 3½ år, så er man slet ikke vokset på et helt år???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

frkrbj

Åh min datter har stadig tøj fra hun var 1 år hun kan være i, både bukser og bluser. Det sidder anderledes nu men hun kan stadig gå med det

Hmm, måske man snart skal kigge på hendes gardarobe!

Hun er lige over 2 år nu... he he

Anmeld

30. november 2010

aarhusmor

Alexander er vokset godt 7 cm. Men han passer stadig det samme tøj - måske det var lidt for stort.

Men hvis han ikke er vokset overhovedet er det lidt underligt. Jeg ved ikke om det er normalt.

Anmeld

30. november 2010

LouiseNielsen

aarhusmor skriver:

Alexander er vokset godt 7 cm. Men han passer stadig det samme tøj - måske det var lidt for stort.

Men hvis han ikke er vokset overhovedet er det lidt underligt. Jeg ved ikke om det er normalt.

Han er vokset ca 2 cm i højde men ellers ikke og har tabt sig 3 kg næsten på det år....

Ved godt det er små ting, men syntes bare det er underligt....

Nogen ganeg giver det for mange bekymrede tanker og være mor, hehe....

Anmeld

30. november 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Det var ikke sønderligt meget han var vokset og ovenikøbet tabt sig lidt..

Man kan jo vel altid spørge ens læge til råds.. ved ikke om det er normalt/unormalt, men ring da og hør ad Ville jeg gøre.

Min søn på 4, passer ikke hans tøj fra sidste år, sidste år ved juletid, brugte han 104/110 og nu 110/116 og er vokset godt og vel 10-12 cm..

Anmeld

1. december 2010

lene

Clara er vokset 10½ cm fra hun var 2 til hun blev  3. også har hun taget lidt over et kilo på det, så hun kan ikke passe det tøj fra sidste år hun bruger 98/104 nu, hun var 84 cm som 2 årige og til hendes 3 års undersøgelse var hun 94½ cm, så nej syntes ikke 2 cm på år lyder af ret meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.