Åååhhh får helt flash back af dit indlæg...
Emma havde også rigtig meget blandede følelser i starten, når jeg skulle bade hende. Vi ville ligesom jer, også rigtig gerne bade hende om aften i forbindelse med putteritualet.
Men da det ikke viste sig at være en succes, prøvede jeg i stedet at bade hende om formiddagen, hvor hun er mest frisk - og det var en kæmpesucces
Tror simpelthen hun har været for træt om aften, og ikke har kunnet overskue flere indtryk.
I dag er hun blevet den største vandhund, og elsker at bade - både i svømmehallen, og under bruseren med mor 
Så hvis ikke du har prøvet at bade om formiddagen, vil jeg råde dig til at prøve og bade hende om firmiddagen i stedet.
Et andet råd, er ligeldes at tører ham med føntørren når han kommer op. Efter Emma var blevet glad for vandet, kom problemet i stedet, når jeg tog hende op.
Men nu hvor jeg føntørrer hende, nyder hun det bare - Også kan man få dem tørret inde i alle de dejlige små babydeller
Samtidig er det sundere for huden og blive tørret på den måde, fremfor et håndklæde 
alt jeg har for dig, og håber I snart kan få indført et rigtig dejlig baderitual, så han kan blive en rigtig vandhund
Anmeld