Vaske tøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Moaaar <3

Hvilket mærke bruger i når i skal vaske tøj ?

Jeg har lige været ude og købe neutral 2 x stor vask 1 x kulørt vask 1x skyldemiddel = 100 kr
Men sidder lidt og tænker er det virkelig bedre end det andet man kan købe ???
Hvad bruger du og hvorfor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Benjamins'mor

Prutten 29+ skriver:

Jeg har lige været ude og købe neutral 2 x stor vask 1 x kulørt vask 1x skyldemiddel = 100 kr

Ligenu bruger jeg firstprice fra superbest, fik dem af kærestens storebror fordi de var på tilbud. Ellers bruger jeg normalt Du-na. Tror jeg nok det hedder.

Anmeld

30. november 2010

DK

Jeg køber det der er uden parfume osv. som er på tilbud den dag jeg handler!

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

jeg bruge neutral, kan ikke få mig selv til at bruge andet, vil helst ikke have min søn får udslæt så her er det uden parfume osv, selvom JEG savner lidt duft i mit tøj, men somsagt min dreng kommer i første række(; så neutral her, og man kan næsten altid få 4 stk for 100(: så også dejlig billigt(:

Anmeld

30. november 2010

Mi

Vi køber Änglamark. De er uden perfume og andet skidt, kan vaske rent ved lavere temp., og så er det rigtig tit på tilbud; 5 pk for 100kr

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. november 2010

Kløver

Prutten 29+ skriver:

tja om det direkte er neutral eller ej, gør mig ikke så meget, jeg køber det på tilbud, så længe det er uden parfume, og har astma/svanemærke, da jeg ikke så godt kan tåle det almindelige

Anmeld

30. november 2010

Tdittmann

køber neutral fordi det er uden parfume og jeg kan ikke tåle parfume. Desuden synes jeg at det vasker rent.

Anmeld

30. november 2010

Moaaar <3

Alberts/ skriver:

jeg bruge neutral, kan ikke få mig selv til at bruge andet, vil helst ikke have min søn får udslæt så her er det uden parfume osv, selvom JEG savner lidt duft i mit tøj, men somsagt min dreng kommer i første række(; så neutral her, og man kan næsten altid få 4 stk for 100(: så også dejlig billigt(:

Også derfor jeg har skiftet ud og til neutral uden parfume.
Men vil nok komme til at savne duften af nyt sengetøj og håndklæder mhmm...købte skyldemiddel mere pga det burde gør det mere blødt selvom der ikke er duft i !?

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

Prutten 29+ skriver:

Også derfor jeg har skiftet ud og til neutral uden parfume.
Men vil nok komme til at savne duften af nyt sengetøj og håndklæder mhmm...købte skyldemiddel mere pga det burde gør det mere blødt selvom der ikke er duft i !?

savner også når der kommer nyt sengtøj på med dejlig duft, men hva faen, overlever  nok(;

ja det gør det lidt mere blød(; og 10 gange mere hvis man tumbler det hihi,

Anmeld

30. november 2010

*A*

DK skriver:

Jeg køber det der er uden parfume osv. som er på tilbud den dag jeg handler!

Ditto :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.