Forsiden på det ude og hjemme der kommer i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.281 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. november 2010

signe.

Dette er så forsiden til ude og hjemme der udkommer i morgen, hvori der er en artikel om vores dejlige søn og vores forløb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

LouiseNielsen

Nu køber jeg altid udeoghjemme og i morgen bliver bestemt ingen undtagelse....

Anmeld

30. november 2010

signe.

LouiseNielsen skriver:

Nu køber jeg altid udeoghjemme og i morgen bliver bestemt ingen undtagelse....

Lyder godt. er dog lidt anspændt evd tanken... vi har jo ikke selv set hvad de har skrevet inden det er blevet trykt hehe...

Anmeld

30. november 2010

LRJ

Mor-til-Hasse skriver:

Dette er så forsiden til ude og hjemme der udkommer i morgen, hvori der er en artikel om vores dejlige søn og vores forløb

Glæder mig til at læse det

Anmeld

30. november 2010

LouiseNielsen

Mor-til-Hasse skriver:

Lyder godt. er dog lidt anspændt evd tanken... vi har jo ikke selv set hvad de har skrevet inden det er blevet trykt hehe...

Jeg ville have været nervøs hvis det var se&hør

Men lige udeoghjemme tror jeg er real nok...

Glæder mig til at læse det... Men nogen af tingene vil vi som baby brugere nok ku sige. Jamen det viste vi da godt...

Anmeld

30. november 2010

signe.

Lone H. skriver:

Glæder mig til at læse det

håber du fik læst indlægget om at det først udkom i morgen og ikke forrige onsdag... selvom de ellers sagde det ville komme den 24

Anmeld

30. november 2010

LRJ

Mor-til-Hasse skriver:

håber du fik læst indlægget om at det først udkom i morgen og ikke forrige onsdag... selvom de ellers sagde det ville komme den 24

Ja mener faktisk du skrev det til mig i en besked

Anmeld

30. november 2010

signe.

LouiseNielsen skriver:

Jeg ville have været nervøs hvis det var se&hør

Men lige udeoghjemme tror jeg er real nok...

Glæder mig til at læse det... Men nogen af tingene vil vi som baby brugere nok ku sige. Jamen det viste vi da godt...

ja det er self lidt mere sladder orienteret, men alligevel... er spændt på at se hvordan de har sammensat artiklen både med billeder og tekst..

Anmeld

30. november 2010

Becks

Mor-til-Hasse skriver:

Ej hvor sjovt, da jeg læste i sidste uge, hvad bladet ville handle om imorgen - Der tænkte jeg, dem har jeg sgu da set før, men kunne ikke komme i tanke om hvorhenne, og så var det herinde på baby

Glæder mig til og læse det

Anmeld

30. november 2010

signe.

Lone H. skriver:

Ja mener faktisk du skrev det til mig i en besked

det kan også nemt ske jeg gjorde sku pludselig have kontaktet en del... nåede ikke min kære far, som nåede at købe et eksemplar hehe... men der var heldigvis billede og lidt tekst omkring det, fordi man sku se hvad der kom i næste uges blad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.