mit indlæg nr 1000 vil jeg bruge til.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2008

MorCamilla

At takke alle jer skønne tøser her inde, der altid står klar med gode råd og "lytter" med når jeg har en træls dag og også når jeg har gode dage og ting jeg bare gerne vil dele med jer... (L)
I er fantastiske... (L)

Lige en lille påmindelse også, huske at undersøge jer selv ind i mellem, håber aldrig at nogle af jer kommer til at stå med samme sygdom...

(H) fra Camilla... med indlæg nr. 1000:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Pia.

Kæreste Camilla...

Du skal altså ikke takke, du skal bare vide vi altid er her... Vi lytter til hver en tid og du skal bruge os lige så meget som du vil...

Sjovt du bruger dit indlæg nr. 1000 til at takke os, jeg svarede på dit meget hårde indlæg da du havde fået svar med mit indlæg nr. 2000...

Et stort knus sender jeg til sig(H) og håber som jeg har skrevet til dig før at solen må skinne på din vej ALTID...

KNUS fra Pia...
Som tjekker sig selv ind imellem, selvom jeg næsten ikke tør af frygt for at finde noget...

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

Kæreste Camilla...

Du skal altså ikke takke, du skal bare vide vi altid er her... Vi lytter til hver en tid og du skal bruge os lige så meget som du vil...

Sjovt du bruger dit indlæg nr. 1000 til at takke os, jeg svarede på dit meget hårde indlæg da du havde fået svar med mit indlæg nr. 2000...

Et stort knus sender jeg til sig(H) og håber som jeg har skrevet til dig før at solen må skinne på din vej ALTID...

KNUS fra Pia...
Som tjekker sig selv ind imellem, selvom jeg næsten ikke tør af frygt for at finde noget...

Tak for dine ord Pia:)

nr 2000 :D fedt :D Der går vist et stykke tid før jeg er der op...:$

Jeg må indrømme at jeg altid har haft en skræk for at finde noget, da jeg fandt ud af at man kunne få sådan nogle sygdomme.. Det sammen med den underlivsundersøgelse der skal fortælle om man har risiko for at udvikle underlivs kræft (celle forrandringer tror jeg nok det hedder) Chok hvor var jeg nervøs da jeg skulle havde den lavet...:(

Knus fra Camilla (pylrerøv:$)

Anmeld

25. august 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

At takke alle jer skønne tøser her inde, der altid står klar med gode råd og "lytter" med når jeg har en træls dag og også når jeg har gode dage og ting jeg bare gerne vil dele med jer... (L)
I er fantastiske... (L)

Lige en lille påmindelse også, huske at undersøge jer selv ind i mellem, håber aldrig at nogle af jer kommer til at stå med samme sygdom...

Tak søde Camilla...

Ja som tidligere skrevet er det vigtigt at få talt ud om tanker og følelser...

Du skal vide at vi er der for dig og alle andre der har glæder og sorger de gerne vil af med... Vi er der med lutre øre og ikke længere væk end en tast på tasteturet...

Jeg vil også takke for dem som er lyttende til mig...

Majbritt(H)

Anmeld

25. august 2008

miver

Vil altid lytte og gi råd hvis jeg kan synes sk.. bare det er så syndt for dig du skal kæmpe med den forfærdelige sygedom
Du er fantastisk du kæmpe med sygdom og mange tanker og har aligevel overskud til at gi andre et råd på vejen det er sejt ;)

Jeg prøver osse at undersøge mig selv men som PiaR skrev har jeg det på samme måde med man næsten ikke tør af frygt for at finde noget der ikke bør være der

(H) mie

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

MorCamilla skriver:

I er fantastiske... (L)

Tak søde Camilla...

Ja som tidligere skrevet er det vigtigt at få talt ud om tanker og følelser...

Du skal vide at vi er der for dig og alle andre der har glæder og sorger de gerne vil af med... Vi er der med lutre øre og ikke længere væk end en tast på tasteturet...

Jeg vil også takke for dem som er lyttende til mig...

Majbritt(H)

1000 tak søde Majbritt, hvor er det dejligt at få bekræftet... selv om jeg jo godt ved det... :)

Anmeld

25. august 2008

MorCamilla

miver skriver:

Vil altid lytte og gi råd hvis jeg kan synes sk.. bare det er så syndt for dig du skal kæmpe med den forfærdelige sygedom
Du er fantastisk du kæmpe med sygdom og mange tanker og har aligevel overskud til at gi andre et råd på vejen det er sejt ;)

Jeg prøver osse at undersøge mig selv men som PiaR skrev har jeg det på samme måde med man næsten ikke tør af frygt for at finde noget der ikke bør være der

(H) mie

1000 tak for dine ord Mie, hvor er det dejligt at vide... (selv om jeg jo godt ved det i forvejen...:$)

Jeg håber da at jeg giver nogle af jer et råd med på vejen. ;) Jeg har bare valgt at det ikke skal slå mig ud, jeg vil kæmpe lige til det sidste og så er det så dejligt at læse og besvare jeres indlæg, så tænker jeg på noget andet i den tid...

Undersøg, undersøg og undersøg, andet kan jeg ikke sige, da det må være mere forfærdeligt at finde noget der har udviklet sig og evt sidder i lymfekirtlerne eller blodet, fordi det ikke blev opdaget hurtigt nok... Men kan sagtens forstå din frygt..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.