Fotobog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Sees

Hello hotties ..

Jeg skal have lavet en fotobog, hvor der også skal være tekst med - Og jeg vil gerne kunne lave den her over nettet, og så få den sendt hjem .. Men hvor kan man gøre sådan noget? :O

Jeg prøvede via Bilka.dk igår, men den ville bare overhovedet ikke som jeg ville, så jeg endte med at blive irriteret og slukke ned

Nogen der kender et godt sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

jannebjerre

Sees. skriver:

Hello hotties ..

Jeg skal have lavet en fotobog, hvor der også skal være tekst med - Og jeg vil gerne kunne lave den her over nettet, og så få den sendt hjem .. Men hvor kan man gøre sådan noget? :O

Jeg prøvede via Bilka.dk igår, men den ville bare overhovedet ikke som jeg ville, så jeg endte med at blive irriteret og slukke ned

Prøv at spørge Dorthemus, jeg mener hun har skrevet, at hun har lavet nogle flotte nogen til Runa et sted, men kan dælme ikk lige huske hvor..

Anmeld

30. november 2010

LRJ

Sees. skriver:

Hello hotties ..

hva med photocares ? de er vildt flotte

Anmeld

30. november 2010

Sees

Lone H. skriver:

hva med photocares ? de er vildt flotte

Jeg har undersøgt lidt på Photocare, men jeg synes ikke jeg kan hitte ud af det - Det er noget med at man skal lave den herhjemme, og ligge det over på en USB, gå ind i butikken og så få den printet ud, men "problemet" er jo at jeg gerne vil kunne lave den herhjemme, og få den SENDT hjem - Hvis du forstår?

Anmeld

30. november 2010

Mumto3

Sådan en bog er jeg også ved at lave, og mangler et sted at få den trykt. Så kom endelig frem med alle jeres gode og dårlige erfaringer!

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Sees. skriver:

Hello hotties ..

Jeg har fået lavet 6 styks til Runa med tekst hos www.fotogo.dk

De er skide flotte og trykt på lækkert papir. Hjemmesiden er nem at gå til... bare husk at gemme undervejs

De er rigtig god service og priserne er helt i orden, synes jeg. Du betaler 54 kr i fragt, uanset hvor mange du bestiller...og så kan du gemme en kopi en måned hvis du vil bestille en kopi mere

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

jannebjerre skriver:

Prøv at spørge Dorthemus, jeg mener hun har skrevet, at hun har lavet nogle flotte nogen til Runa et sted, men kan dælme ikk lige huske hvor..

Har svaret

Anmeld

30. november 2010

jannebjerre

dorthemus skriver:

De er skide flotte og trykt på lækkert papir. Hjemmesiden er nem at gå til... bare husk at gemme undervejs

De er rigtig god service og priserne er helt i orden, synes jeg. Du betaler 54 kr i fragt, uanset hvor mange du bestiller...og så kan du gemme en kopi en måned hvis du vil bestille en kopi mere

Anmeld

30. november 2010

Sees

dorthemus skriver:

ÅRH - THANK YOU SWEETHEART!

Den vil jeg lige kigge nærmere på - Det kan være du lige har reddet min dag!

Anmeld

30. november 2010

lis_j

Jeg har fået lavet et par stykker hos http://www.sumopix.com/da/fotobog og vi har været meget tilfredse. Jeg syntes det var rigtig nemt.

Eneste ting jeg fandt ud af, var at man kan spare lidt tid ved at lave en mappe på forhånd, hvor man kopierer de billeder ind man vil have i fotobogen. Så går det virkelig hurtigt og nemt når man skal lave sin fotobog (uanset hvem man så vælger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.