Hvordan havde/har i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Mullefisen2011

Ja mit spørgsmål går lidt på hvordan i har haft det efter insimination??? 

Jeg blev IUI i lørdags for 1. gang og det har været noget af en oplevelse..
Jeg er meget følelsesmæssigt påvirket af det vil jeg sige.. Jeg har en rigtig dårlig mavefornemmelse af det, mens manden er MEGET positiv.. Lørdag havde jeg ondt i begge æggestokke og hvilede det meste af dagen.. Søndag havde jeg ondt skiftevis i siderne samt en bred smerte og ømhed hen over livet og kvalme og træthed.. Igår mandag var jeg bare grædefærdig, jeg var øm i æggestokkene og havde kvalme og var mega træt hele tiden.. Vi ringede til klinikken pga. min dårlige fornemmelse og de sagde at det var gode tegn jeg havde, de ville være urolige hvis jeg slet ingen tegn eller noget havde, og søndag var det nok min ÆL der drillede mig.. Jeg har også siden lørdag haft mens smerter, mest når jeg har været på toilettet eller lavet noget aktivt..Er meget nervøs over det her og håber sådan på at der kommer tegn hele tiden på at det er lykkes selvom det er for tidligt..

Og så er jeg lidt i tvivl om min mens.. Blev IUI på 20. dagen i min cyklus og sidst havde jeg en cyklus på 37 dage da den er lidt ustabil.. er bare så nervøs for at jeg kan risikere at min mens kommer på 28 dagen i starten af næste uge, for den skal jo gerne blive væk..

Lidt frustrerende og spørgsmål herfra.. Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Tropez

Hejsa søde 

Kan fortælle dig at alt hvad du går igennem lige nu er såååå normalt, det er fordi du er hyper sensitiv omkring din krop lige nu, alt hvad du normal ikke lækker mærke til kan du føle nu, det skyldes både at du har fået hormoner men også at din hjerne ikke står stille fordi dette netop er dit første forsøg, jeg har aldrig været igennem IUI, vi skulle starte med IVF, men tro mig det er nøjagtig de samme ting man gennemgår, du har fået sæd sprøjtet op, og jeg fik et æg sat op, og de ting og føelser man gennemgår i de 14 dage efterfølgende er bare så li hinanden, man kan slet ikke slappe af, man tænker over det konstant, og åhh nej er det mens smerter, er det graviditet, er det kvalme på grund af mens osv. lykkes det ikke for dig denne gang, kan det være fordi du stresser dig selv og din krop, det bliver nemmere med tiden og man lærer at slappe mere af og ikke tænke så meget over det, håber du snart får lidt ro på i kroppen, du kan evt læse mine dagbogsindlæg de siger meget 

Anmeld

30. november 2010

Mullefisen2011

Tropez skriver:

Hejsa søde 

Kan fortælle dig at alt hvad du går igennem lige nu er såååå normalt, det er fordi du er hyper sensitiv omkring din krop lige nu, alt hvad du normal ikke lækker mærke til kan du føle nu, det skyldes både at du har fået hormoner men også at din hjerne ikke står stille fordi dette netop er dit første forsøg, jeg har aldrig været igennem IUI, vi skulle starte med IVF, men tro mig det er nøjagtig de samme ting man gennemgår, du har fået sæd sprøjtet op, og jeg fik et æg sat op, og de ting og føelser man gennemgår i de 14 dage efterfølgende er bare så li hinanden, man kan slet ikke slappe af, man tænker over det konstant, og åhh nej er det mens smerter, er det graviditet, er det kvalme på grund af mens osv. lykkes det ikke for dig denne gang, kan det være fordi du stresser dig selv og din krop, det bliver nemmere med tiden og man lærer at slappe mere af og ikke tænke så meget over det, håber du snart får lidt ro på i kroppen, du kan evt læse mine dagbogsindlæg de siger meget 

Godt at høre det er normalt det her jeg gennemgår..  Det giver en tryghed at andre også har det sådan... Håber bare sådan det er positive tegn

Det bekymrer mig lidt hvis du siger jeg kan stresse min krop så meget at det ikke lykkes i dette forsøg.. det SKAL bare lykkes, så må virkelig prøve at slappe så meget af som jeg kan og tænke på noget andet.. tror også det er meget her de første dage.. så håber jeg kan undgå at stresse min krop så det ikke lykkes..

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.