Din mening om Odder Classic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2010

CA

Jeg har fundet en Odder Classic som vi overvejer at købe. Men er der nogle der vil dele deres erfaringer med denne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Min søster har den og er glad for den, men ret træt af at de ikke valgte det der "x-dream" stel der kan klappes mere sammen. Det almindelige stel fylder simpelthen for meget i deres bil synes hun!

Anmeld

30. november 2010

thildemus

Var rigtig glad for min. I forhold til x-dream stellet skal man være opmærksom på at det er en lille smule længere når det er klappet sammen end det normale stel. Det betyder, at der er nogle af de små biler på markedet der ikke kan have x-dream stellet i bagagerummet. Jeg havde det normale stel og det fungerede fint i min lille bil

Anmeld

30. november 2010

Heidimed lea

jeg er så glad for min odder den kører på 6 år nu og 3 barn og er pæn og fin i stællet endnu.

knus Heidi

Anmeld

30. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

thildemus skriver:

Var rigtig glad for min. I forhold til x-dream stellet skal man være opmærksom på at det er en lille smule længere når det er klappet sammen end det normale stel. Det betyder, at der er nogle af de små biler på markedet der ikke kan have x-dream stellet i bagagerummet. Jeg havde det normale stel og det fungerede fint i min lille bil

Vi har Odderen på x-dream stellet, og den kunne SAGTENS ligge bag i vores lille Peugeot 206 (er nu skiftet ud). Men findes der snart biler der er mindre end 206'eren?

Anmeld

30. november 2010

Tdittmann

Heidimed lea skriver:

jeg er så glad for min odder den kører på 6 år nu og 3 barn og er pæn og fin i stællet endnu.

knus Heidi

samme her

Anmeld

30. november 2010

thildemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi har Odderen på x-dream stellet, og den kunne SAGTENS ligge bag i vores lille Peugeot 206 (er nu skiftet ud). Men findes der snart biler der er mindre end 206'eren?

hi hi en yaris er så i hvert fald på nogle områder mindre. Sælgeren sagde til mig, at der var flere mindre biler herunder min. Men samtidig sagde han at det var model afhængigt og at yaris modellen FØR min godt kunne have x-dream stellet liggende.

Men det var som sagt kun længden der gav problemer - højden er jo mindre på x-dream stellet, hvilket også var hvorfor jeg havde kig på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.