Hvornår kan man se kønnet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

LinLin

Babyklar skriver:

Hvad måtte i give for det ?

Det kostede 500 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Moar2011

DAs mor skriver:

Det kostede 500 kr

Ihh altså  jeg bruger Gigi i hobro, der koster det 600,- ville så gerne ..

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Babyklar skriver:

Ihh altså  jeg bruger Gigi i hobro, der koster det 600,- ville så gerne ..

Er det også i 2D? Synes det var det værd At se sin baby igen (selvom jeg havde 2 scanninger tilgode ) + være helt sikker på køn - så jeg kunne gå igang med at shoppe

Anmeld

30. november 2010

Moar2011

DAs mor skriver:

Er det også i 2D? Synes det var det værd At se sin baby igen (selvom jeg havde 2 scanninger tilgode ) + være helt sikker på køn - så jeg kunne gå igang med at shoppe

Det kan jeg ikke lige se om det er :s .- men er det ikke bare en alm scanning? - jeg skal til md-scanning i starten i januar, men der er længe til heh ..

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Babyklar skriver:

Det kan jeg ikke lige se om det er :s .- men er det ikke bare en alm scanning? - jeg skal til md-scanning i starten i januar, men der er længe til heh ..

2D er ligesom dem de laver til nf og MD Man kan jo også købe sig til 3D - men det var noget dyrere der hvor jeg blev scannet - 1200 kr mener jeg det var...

Anmeld

30. november 2010

Moar2011

DAs mor skriver:

2D er ligesom dem de laver til nf og MD Man kan jo også købe sig til 3D - men det var noget dyrere der hvor jeg blev scannet - 1200 kr mener jeg det var...

Jeps, så er den 2D scanning til 600,- - jaa, det er os dyre heller 1200.

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Babyklar skriver:

Jeps, så er den 2D scanning til 600,- - jaa, det er os dyre heller 1200.

Hvad tror du selv det er - dreng eller pige?

Jeg var overbevist om at det var en dreng (måske fordi det var det jeg håbede ) - og sørme så

Anmeld

30. november 2010

Moar2011

DAs mor skriver:

Hvad tror du selv det er - dreng eller pige?

Jeg var overbevist om at det var en dreng (måske fordi det var det jeg håbede ) - og sørme så

Altså som vi alle sir, så håber jeg bare det er sund og rask  - men mig og kæresten, tror det blir en dreng, da der er flest drenge på svigerfars side - men vi kunne godt tænke os en pige .

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Babyklar skriver:

Altså som vi alle sir, så håber jeg bare det er sund og rask  - men mig og kæresten, tror det blir en dreng, da der er flest drenge på svigerfars side - men vi kunne godt tænke os en pige .

Selvfølgelig ønsker man sig mest et sundt og raskt barn, men jeg synes ikke der er noget forkert i at man "helst" vil have det ene eller det andet - det betyder jo ikke, man ikke vil elske et barn af modsatte køn (af det ønskede) lige så højt

Håber I får en god oplevelse!

Anmeld

30. november 2010

Moar2011

DAs mor skriver:

Selvfølgelig ønsker man sig mest et sundt og raskt barn, men jeg synes ikke der er noget forkert i at man "helst" vil have det ene eller det andet - det betyder jo ikke, man ikke vil elske et barn af modsatte køn (af det ønskede) lige så højt

Håber I får en god oplevelse!

Lige præcis .. Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.