Halsbrand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. november 2010

AA10

hej alle...

Jeg håber i evt kan hjælpe.. jeg er 29+4 og har i de sidste 2 dage haft den sygeste kvalme og syre i kroppen er dette normalt ..? og hvis ja hvad kan jeg evt gøre..? har næsten prøvet alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

MoarTil4

halsbrand er forholdvis almindeligt for gravide - især her til slut, hvor barnet trykker lidt på maven derinde, så kommer det nemmere. Jeg mener man kan få noget på apoteket, måske kan du forhøre dig der.

Jeg har også haft en del, men har "lidt" i stilhed. En god hjælp er at ligge højt med hovedet om natten, så aftager det lidt.

Anmeld

30. november 2010

Barbamama

Prøv at spørge på apoteket. Der er rigtig mange forskellige slags tabletter der kan dæmpe syren i maven. Ellers så kan du prøve at spise mandler. Knus til dig

Anmeld

30. november 2010

AA10

MusseMorTil3 skriver:

halsbrand er forholdvis almindeligt for gravide - især her til slut, hvor barnet trykker lidt på maven derinde, så kommer det nemmere. Jeg mener man kan få noget på apoteket, måske kan du forhøre dig der.

Jeg har også haft en del, men har "lidt" i stilhed. En god hjælp er at ligge højt med hovedet om natten, så aftager det lidt.

tak... så må jeg en tur på apoteket for det er da ikke til og holde ud

Anmeld

30. november 2010

AA10

michella80 skriver:

Prøv at spørge på apoteket. Der er rigtig mange forskellige slags tabletter der kan dæmpe syren i maven. Ellers så kan du prøve at spise mandler. Knus til dig

tak det vil jeg prøve...

Anmeld

30. november 2010

Barbamama

AA10 skriver:

tak det vil jeg prøve...

Håber det går over

Anmeld

30. november 2010

Silas&Mille

Halsbrand er HELT almindelig.

Har selv døjet med det hver dag siden jeg var i uge 28 (er nu i uge 34+6)

Når det er rigtig slemt tager jeg et glas Samarin (staves) ellers holder jeg det nede med vand, mariekiks og bananer

Her i Sverige har jeg fået anbefalet noget der hedder Gaviscon som skulle danne en form for låg så mavesyren ikke stiger op og giver halsbrand. Ved dog ikke om man kan få det i Danmark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.