Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja tak skal du have de har godt nok travlt derinde åbenbart... Nu er det godt 3 måneder siden vi søgte om dobbelt su... Og har vi set skyggen af nogen penge??? Nej nej.... Så det er resulteret i at vi kun har 1000 kr til at stå på kontoen
Så nu må jeg jo ringe til vores bankdame og høre om hun vil hjælpe os til de får sat de penge ind... Det er simpelthen for dårligt.... Så nu skal Kristian ringe for 4 gang for at høre hvor de bliver af...!
Julie - som plejer at have styr på alle julegaver, på pågrund af dette kun har købt 2 :(
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De udbetaler som de vil, og det er belastende og alt for dårligt!
De skylder stadig mig en hel mdr. SU, hvornår jeg får den aner jeg ikke.. Hmm.
krydser finger for i snart har styr på det..
bare ikke fedt når det skal tage så lang tid..
Jules skriver: Ja tak skal du have de har godt nok travlt derinde åbenbart... Nu er det godt 3 måneder siden vi søgte om dobbelt su... Og har vi set skyggen af nogen penge??? Nej nej.... Så det er resulteret i at vi kun har 1000 kr til at stå på kontoen Så nu må jeg jo ringe til vores bankdame og høre om hun vil hjælpe os til de får sat de penge ind... Det er simpelthen for dårligt.... Så nu skal Kristian ringe for 4 gang for at høre hvor de bliver af...! Julie - som plejer at have styr på alle julegaver, på pågrund af dette kun har købt 2
Julie - som plejer at have styr på alle julegaver, på pågrund af dette kun har købt 2
Husk det er skolem i dkal ringe til for at rykke for det og ik selve su styrelsen
Jules skriver: Ja tak skal du have de har godt nok travlt derinde åbenbart... Nu er det godt 3 måneder siden vi søgte om dobbelt su... Og har vi set skyggen af nogen penge??? Nej nej.... Så det er resulteret i at vi kun har 1000 kr til at stå på kontoen Så nu må jeg jo ringe til vores bankdame og høre om hun vil hjælpe os til de får sat de penge ind... Det er simpelthen for dårligt.... Så nu skal Kristian ringe for 4 gang for at høre hvor de bliver af...! Julie - som plejer at have styr på alle julegaver, på pågrund af dette kun har købt 2 :(
Hvor er det bare noget lort.
Håber de får fingeren ud og snart
Vi fik fat i dem... Og ja så kunne de godt indrømme de havde lavet en fejl! Så nu skulle vi få pengene næste fredag :)
Jules skriver: Vi fik fat i dem... Og ja så kunne de godt indrømme de havde lavet en fejl! Så nu skulle vi få pengene næste fredag
Vi fik fat i dem... Og ja så kunne de godt indrømme de havde lavet en fejl! Så nu skulle vi få pengene næste fredag
Hold da op, det var hurtigt. Jeg har endnu ikke fået min dobbelt SU i 3 mdr., så de skylder mig en del.. Hmm..
Men dejligt hvis det kan gå i orden her op til jul.
DatterMalou skriver: Hold da op, det var hurtigt. Jeg har endnu ikke fået min dobbelt SU i 3 mdr., så de skylder mig en del.. Hmm.. Men dejligt hvis det kan gå i orden her op til jul.
Det var su kontoret der havde lavet noget lort... Så går det hurtigt nok...
Så venter vi jo på samme beløb ;)
Jules skriver: Det var su kontoret der havde lavet noget lort... Så går det hurtigt nok... Så venter vi jo på samme beløb
Så venter vi jo på samme beløb
Hehe ja det gør vi.. Her er det bare kommunen der har lavet en fejl, så ved ikke engang når nu de har rettet det om jeg får noget. Jeg har 6 gange snakket med kommunen om det, men hver gang har de sagt at det var der styr på, indtil en af damerne deroppe kom til og tale over sig. Hmm.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128