Cars-kage med Lynet og Bumle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.005 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2010

maggie3

Nu har jeg kigget med på sidelinien et stykke tid, så nu må jeg også hellere lægge et kagebillede eller 3 ind ;O)

Den er pyntet med fondant og RI, og indeni er der chokoladekage med ultimate chocolate frosting og hvide chokoladestjerner.

Sally.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Sirimor

Imponerende, hvor er den flot og kreativt lavet!

Anmeld

30. november 2010

Manakauapo

Jamen hej med dig Sally  Hmm... Hvorfor har jeg ikke set dig noget før

Som jeg sikkert har sagt før! Jeg elsker den her kage! Så flot  Jeg elsker især din Bumle. Den er så godt lavet

Anmeld

30. november 2010

CeViss

Wow den er flot lavet

Anmeld

30. november 2010

Shoppingmor

WOW! Hvor er den flot

Tager du imod bestillinger imod betaling? Min søn ELSKER Lynet McQueen og for ham ville det være lykken med sådan en flot kage til hans 6 års fødselsdag til sommer

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Den er vildt sej!

Anmeld

30. november 2010

Dot D

Hvor er den flot

Anmeld

30. november 2010

Zafir

Heeeeeeeeeelt kanon altså

Anmeld

30. november 2010

Benne-bob

maggie3 skriver:

Nu har jeg kigget med på sidelinien et stykke tid, så nu må jeg også hellere lægge et kagebillede eller 3 ind ;O)

Den er pyntet med fondant og RI, og indeni er der chokoladekage med ultimate chocolate frosting og hvide chokoladestjerner.

Sally.

Den er godt nok flot :-O den passer lige til min søn...han elsker cars hedder selv benjamin og fylder 4 næste gang...Hihi

Anmeld

30. november 2010

bagger26

Ejjjj endelig en der har lavet Bumle, min søn bliver nemlig 3 til december, og det var min plan at lave en Bumle kage til ham, så super lige at se en have lavet ham.. SUPER flot kage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.