Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg kigget med på sidelinien et stykke tid, så nu må jeg også hellere lægge et kagebillede eller 3 ind ;O)
Den er pyntet med fondant og RI, og indeni er der chokoladekage med ultimate chocolate frosting og hvide chokoladestjerner.
Sally.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Imponerende, hvor er den flot og kreativt lavet!
Jamen hej med dig Sally Hmm... Hvorfor har jeg ikke set dig noget før
Som jeg sikkert har sagt før! Jeg elsker den her kage! Så flot Jeg elsker især din Bumle. Den er så godt lavet
Wow den er flot lavet
WOW! Hvor er den flot
Tager du imod bestillinger imod betaling? Min søn ELSKER Lynet McQueen og for ham ville det være lykken med sådan en flot kage til hans 6 års fødselsdag til sommer
Den er vildt sej!
Hvor er den flot
Heeeeeeeeeelt kanon altså
maggie3 skriver: Nu har jeg kigget med på sidelinien et stykke tid, så nu må jeg også hellere lægge et kagebillede eller 3 ind ;O) Den er pyntet med fondant og RI, og indeni er der chokoladekage med ultimate chocolate frosting og hvide chokoladestjerner. Sally.
Ejjjj endelig en der har lavet Bumle, min søn bliver nemlig 3 til december, og det var min plan at lave en Bumle kage til ham, så super lige at se en have lavet ham.. SUPER flot kage..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128