Jeg f*cking elsker standup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Shibby

Det kan redde hvilken som helst lortedag..! Jonathan spang-Familie blev vist på zulo her til aften, og mand hvor jeg elsker det show!!

Anders Matthesen-Tal for digselv holdte mig live i min koliktid med mikkel..Er Anders dyb taknemmelig for lige præcis det show-Jeg kan det i søvne! Det var det eneste jeg havde at grine af mens mikkel skreg og jeg aldrig fik sovet!

Lige siden har jeg elsket standup..Nu hvor jeg bor i københavn drømmer jeg om at finde nogle tøser og tage ind på comedy zoo. Det ku være max grineren

Andre der elsker standup-Hvilken komikker syntes du bedst om-er der et show du kan anbefale ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Mimic

eeeelsker stand up.

er selv mest til hartman og omar marzouk, men kan også sagtens klare Gintberg, Jonathan spang (især hans show "damer") og Michael Wulff showt "de fem på flugt" er en favorit herhjemme.

ville gerne ind og se comedy zoo, men har endnu ikke haft muligheden...

Anmeld

30. november 2010

louise8723

ihh kan ikk huske hvilken men ved der er en bar i kb h hvor der hver uge er en aften hvor det er gratis at komme ind og se standup

Anmeld

30. november 2010

Hansen97

Mick Øgendahl er min helt klare favorit!!

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Øøøøv vidste ikke det kom igår, ville godt have set det

Er mest til Øgendahl, Matthesen, Spang og Linda P

Anmeld

30. november 2010

Faith

Jeg er helt tosset med Mick Øgendahl! Han er simpelthen for grineren

Men elsker osse Anden og Simon Talbot (mest fordi han er hamrende charmerende)

Anmeld

30. november 2010

betski

Shibby skriver:

Det kan redde hvilken som helst lortedag..! Jonathan spang-Familie blev vist på zulo her til aften, og mand hvor jeg elsker det show!!

Anders Matthesen-Tal for digselv holdte mig live i min koliktid med mikkel..Er Anders dyb taknemmelig for lige præcis det show-Jeg kan det i søvne! Det var det eneste jeg havde at grine af mens mikkel skreg og jeg aldrig fik sovet!

Lige siden har jeg elsket standup..Nu hvor jeg bor i københavn drømmer jeg om at finde nogle tøser og tage ind på comedy zoo. Det ku være max grineren

Andre der elsker standup-Hvilken komikker syntes du bedst om-er der et show du kan anbefale ?

Ohhh yes! Jeg elsker stand-up. Og trods det jeg boede relativ tæt på kbh i 7 år nåede jeg aldrig ind på comedy zoo. Jeg vil vildt gerne derind Af de bedste stand-upper her i dk synes jeg Thomans Hartmann og Anden. Var inde at se deres show "bytte bytte købman" hvor heldig kan man være, at lige de to man synes aller mest om, laver et show sammen. Og nøj hvor var det sjovt. Synes også der er mange udenlandske stand-uppere der gør sig super godt. Bla George Carlin /p>

http://www.youtube.com/watch?v=MeSSwKffj9o

Anmeld

30. november 2010

Faith

StephanieJ skriver:

Øøøøv vidste ikke det kom igår, ville godt have set det

Er mest til Øgendahl, Matthesen, Spang og Linda P

Åh ja ikke at forglemme Linda P. Hun er fandme funny

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

smillaluna skriver:

Åh ja ikke at forglemme Linda P. Hun er fandme funny

Heeeelt vildt, fatter ikke dem der syntes hun er dum at høre på

ELSKER hende!

Anmeld

30. november 2010

LinLin

Jeg elsker også stand-up - har vist stort set alle de shows der er udgivet (danske selvfølgelig) siden "Den ægte vare" udkom - både one man show og dem hvor flere går sammen.

Matthesen er klar favorit! Men kan faktisk grine af dem alle (ikke hver eneste joke, vel ) på nær Geo - han er sgu for mærkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.