Søger opskrift på svensk pølseret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Silvermist

Har lige bladret madtråden igennem og nu har jeg lyst til at lave en svensk pølseret til mine skønne ædedolke i morgenaften, men mangler en god og sikker opskrift.

Opskrifter modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Silvermist

Ingen?

Anmeld

2. december 2010

Ranarupta

Silvermist skriver:

Har lige bladret madtråden igennem og nu har jeg lyst til at lave en svensk pølseret til mine skønne ædedolke i morgenaften, men mangler en god og sikker opskrift.

Jeg har ikke prøvet at lave det - nogensinde (men det skal jeg vist - det smager jo vildt godt!), men har fundet denne opskrift:

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/7387/Hurtigt-mad-opskrifter/Svensk-poelseret

Den får karakteren 9,33 ud af 10 mulige

Anmeld

2. december 2010

Silvermist

Ranarupta skriver:

Jeg har ikke prøvet at lave det - nogensinde (men det skal jeg vist - det smager jo vildt godt!), men har fundet denne opskrift:

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/7387/Hurtigt-mad-opskrifter/Svensk-poelseret

Den får karakteren 9,33 ud af 10 mulige

Mange tak, det var sødt af dig

Anmeld

2. december 2010

Jakob'sMor

Silvermist skriver:

Den fra arla.dk er rigtig god, har lavet den masser af gange..:-)

Anmeld

2. december 2010

KajaHH

Jeg plejer at skrælle og skære kartoffler i skiver og koge dem med lidt salt til de er møre, helst tidliger på dagen, så de når at køle af.

Snitter et løg fint, og bruner det i smør sammen med ca. 1 spsk. paprika, og når løgne er gyldne kommer jeg pølserne i og bruner dem sammen med.

Til sidst kommer jeg kartoffel stykkerne i,sammen med to små dåser tomatpure og en halv liter fløde, og smager det til med salt og peber, hvis man syntes der er for lidt tomatsmag i, tilsætter man bare en lille dåse mere.

Denne opskrift tager kejler herhjemme alle 3 børn og manden er helt vild med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.