Digt til far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

sarahb

SNØØØØØØØFT!!!!

Så smukt... Gid det var mig der havde fundet på den til min mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Diana...

Virkelig smukt  Det bliver han helt sikkert glad for.

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Kunne du vente?

Kunne ikke vente nej, men det skulle jeg have gjort, for vi gik fra hinanden få dage efter

Anmeld

23. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Kunne ikke vente nej, men det skulle jeg have gjort, for vi gik fra hinanden få dage efter

Måske, men det er jo et digt fra dit barn til sin far så tror, hvis ikke det er helt galt mellem jer og faderen melder pas til jer begge, så bliver du nok glad for at han fik det alligevel - især når dit barn bliver større og selv kan læse det - så vil h*n tænke at jeg har verdens bedste mor  

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Måske, men det er jo et digt fra dit barn til sin far så tror, hvis ikke det er helt galt mellem jer og faderen melder pas til jer begge, så bliver du nok glad for at han fik det alligevel - især når dit barn bliver større og selv kan læse det - så vil h*n tænke at jeg har verdens bedste mor  

Han har fravalgt både barn og jeg.

Anmeld

24. december 2010

Hasselnødden

Anonym skriver:

Han har fravalgt både barn og jeg.

Det er jeg virkelig ked af. Forstår godt din sorg over at have givet ham det. Stod det slet ikke i kortene at det bar den vej? Eller håbede du bare... inderst inde ved man godt noget er under opsejling nogen gange, andre gange er det som et lyn fra en klar himmel. Det gør mig utroligt ondt. Sikke en klaphat! En ting er at fravælge et andet voksent menneske, men et barn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.