ARGH! jeg får flip over det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2010

JuelZ

ARG!! mine hormoner raser så SINDSYG meget! jeg kan slet ikke styre det, har lyst til at smadre alt hvad der er i vejen for mig

manden og hunden gør det bare ikke bedre øv hvor er det altså bare provokerne kan man virkelig ikke gøre noget for at mindske det? jeg vil ikke ødelægge mit forhold osv fordi mine hormoner fucker op.. - nogen idéer??

kan ik klare det... og er det normalt at det allerede viser sig i uge 4??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SaraLM

Har ingen løsning til dig men lad dog være med at give manden og hunden skyld for at være provokerende - det er det ret sikkert slet ikke!Husk det er dine hormoner der gør dig uligevægtig og ikke dem der provokerer dig!Kan kun sige at du er nødt til at kigge indad og tælle til ti inden du reagere (uhensigtsmæssigt) og prøve at holde hovedet koldt...Jeg var selv totalt uligevægtig i starten (og efter jeg mistede) og det eneste jeg kunne var at prøve at beherske mig og så huske at undskylde når jeg ikke kunne!!

Anmeld

30. november 2010

JuelZ

SaraLM skriver:

Har ingen løsning til dig men lad dog være med at give manden og hunden skyld for at være provokerende - det er det ret sikkert slet ikke!Husk det er dine hormoner der gør dig uligevægtig og ikke dem der provokerer dig!Kan kun sige at du er nødt til at kigge indad og tælle til ti inden du reagere (uhensigtsmæssigt) og prøve at holde hovedet koldt...Jeg var selv totalt uligevægtig i starten (og efter jeg mistede) og det eneste jeg kunne var at prøve at beherske mig og så huske at undskylde når jeg ikke kunne!!

det rigtig nok, men det væreste ved min fyr er at når jeg bliver i det humør forsætter han med fx at holde mig tilbage fordi han vil snakke og selvom jeg har sagt jeg ikke kan snakke lige nu fordi jeg er ved at knække helt sammen så forsætter han bare, og det er det der er provokerne med ham... men han forstår selvfølgelig ikke at mine hormoner er lidt ude af kontrol

Anmeld

30. november 2010

lisbethita

tjm skriver:

ARG!! mine hormoner raser så SINDSYG meget! jeg kan slet ikke styre det, har lyst til at smadre alt hvad der er i vejen for mig

manden og hunden gør det bare ikke bedre øv hvor er det altså bare provokerne kan man virkelig ikke gøre noget for at mindske det? jeg vil ikke ødelægge mit forhold osv fordi mine hormoner fucker op.. - nogen idéer??

kan ik klare det... og er det normalt at det allerede viser sig i uge 4??

YES:....jeg var helt sindsygt i starten. Det var lidt på den måde jeg fandt ud af, at jeg ikke helt var mig selv. Det gik over i uge 5-6 for mig. Jeg var stadigt en smule hys, men ikke så slemt som i starten. JESUS hvor jeg flippede tværs over det mindste. 

Der er håb forude ;-) 

Anmeld

30. november 2010

JuelZ

lisbethita skriver:

YES:....jeg var helt sindsygt i starten. Det var lidt på den måde jeg fandt ud af, at jeg ikke helt var mig selv. Det gik over i uge 5-6 for mig. Jeg var stadigt en smule hys, men ikke så slemt som i starten. JESUS hvor jeg flippede tværs over det mindste. 

Der er håb forude ;-) 

årh det er godt at høre at det bliver bedre med tiden.. (forhåbelig bliver det os bedre med mig)

Anmeld

30. november 2010

DK

Bare husk at sige UNDSKYLD!!

Når det værste flip er ovre så sig: ejjj undskyld, jeg ved godt jeg er helt urimelig, det er bare hormonerne! Så ved din kæreste at du godt er klar over det, og ikke bare pludselig er blevet en heks, he he

Anmeld

30. november 2010

JuelZ

DK skriver:

Bare husk at sige UNDSKYLD!!

Når det værste flip er ovre så sig: ejjj undskyld, jeg ved godt jeg er helt urimelig, det er bare hormonerne! Så ved din kæreste at du godt er klar over det, og ikke bare pludselig er blevet en heks, he he

uuh herhjemme er undskyld blevet mit nye favorit ord hvis jeg skal være ærlig ...

Anmeld

30. november 2010

SaraLM

Rigtigt godt du husker at undskylde! Det er lidt det eneste man kan gøre!Ja, han er nødt til at forstå at du ikke kan kontrollere det lige nu og ikke holde dig tilbage - kan du ikke på et tidspunkt hvor der er ro på, sætte ham ned og prøve at forklare ham at du ikke er herre over dit humør pt og at han skal respektere hvis du beder ham give dig plads?Find evt noget literatur om emnet og bed ham læse lidt om det?Held og lykke, håber det damper lidt af snart igen!

Anmeld

30. november 2010

lisbethita

tjm skriver:

årh det er godt at høre at det bliver bedre med tiden.. (forhåbelig bliver det os bedre med mig)

Det tror jeg bestemt det gør. Min kæreste husker TYDELIGT de første par uger, ha ha ha. 

Anmeld

1. december 2010

dea

Hej tjm

Jeg har et forslag. Jeg har altid haft store problemer med pms. En grund til pms er også hormon svingninger. Jeg gik til en kraniesekral terapout. Det er de bedste penge jeg har brugt på mig selv. Efter en behandling var min pms næsten væk. Efter 3. behandling (ca. en måned efter) var de volsomme mens. smerter væk. Jeg fik ialt 4 behandlinger, og siden har jeg næsten ikke haft gener i forbindelse med min cyklus. Da min kæreste og jeg besluttede at blive gravid, gik jeg igen ned og fik behandling. Det er nu en måned siden min første behandling, og jeg er idag i uge 5+0 uden humør udsving. Kun lidt nervøs for det går galt men ellers ikke.

Kort sagt. en kraniesekral terapout kan rette op på hormonbalancen, så humøret ikke svinger så voldsomt. Det er ren fysiologi ingen hokuspokus.

lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.