Brokke indlæg over ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Anonym trådstarter

Ja.. her sidder man og bruger over 1½ time på at lave 3 foto kalendre inde på vistaprint + 1 krus... og man tænker bare.. det er okey billigt... og det går nok... så kommer man til det endelige slut resultat.. da da...

Normal pris Du betaler
Produkt total: kr 529,00 kr 340,00
Levering & ekspedition (Standard 14 dage):   kr 89,76
Moms:   kr 107,45
I alt: kr 726,21 kr 537,21
Du sparede kr 189,00!

340 kr for selve varerne... fanme billigt... for ved photocare koster 1 kalender 200 kr.. 1 krus 130 kr... men hvor er det dog LANGT UDE LATTERLIGT, at det man "sparer"... det skal man betale i moms og levering... og skal betale 89,76 kr. i levering for at få varerne leveret om 14 dage... jeg kunne betale 178 kr. hvis jeg ville have dem om 3 dage..

DE ER SÅ FRÆKKE!!!  ja undskyld mig... men stadig billigere end andre steder så....

Jeg gennemførte ordren...

Pinligt.... Man ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Vial

Præcis. HAAAADER den side.

Har oplevet præcis det samme.. arrrghhg! Det læner sig op af ulovlig markedsføring, synes jeg.

Det er dog nogle flotte produkter, men det ville klæde dem, hvis de kunne skrive en rigtig pris.

For sjov prøvede jeg at lave julekort i dag. Der var 10 for 38 kr. Da jeg var færdig blev det 165 kr! Så frækt. Bestilte dem ikke.

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

jeg valgte dog at bestille mine julekort hos photocare... 7 kr. pr stk hvis du min. bestiller 12... det var okey... det blev 158 kr. og så bestilte jeg endda 15 julekort....

Men ja... Vista Vusta mig i .... tænk hvis de gad at være lidt reelle.... og du kan LIIIIIIIIGE få det her med! for du har jo sparet SÅ MANGE PENGE...

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

Det bedste er nu...

TILLYKKE!!

"I de næste 10 MINUTTER kan du benytte dig af særlige bonus priser og modtage GRATIS STANDARD levering og ekspeditions på UDVALGTE PRODUKTER.* Men du skal reagere hurtigt - dette tilbud gælder kun i 10 minutter!"

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

SGU`FRÆKT!!!

Jeg bestiller altid fra www.fotogo.dk Super service og gode priser

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

SGU`FRÆKT!!!

Jeg bestiller altid fra www.fotogo.dk Super service og gode priser

Og den viser du mig først nu??

fyyyyyyyy

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Og den viser du mig først nu??

fyyyyyyyy

Undskyld

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Undskyld

Jeg synes ellers jeg havde ledt mange sider igennem.. har endda kigget i de forskellige tråde herinde over hvad folk brugte...

men tak for det

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg synes ellers jeg havde ledt mange sider igennem.. har endda kigget i de forskellige tråde herinde over hvad folk brugte...

men tak for det

Velbekomme  Jeg har fået lavet foreløbigt seks fotobøger til Runa...de er skide flotte, rent ud sagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.