Jern???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Bom

Skal min datter egentlig ha jern dråber nu??

Hun er 6½ mdr, får grød formiddag, frugt eftermiddag og kartofler/grønsager og kød til aften, og ellers får hun bryst når hun melder sig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Mor til L&S

Tulle Mus skriver:

Hun er 6½ mdr, får grød formiddag, frugt eftermiddag og kartofler/grønsager og kød til aften, og ellers får hun bryst når hun melder sig....

Ja hvis hun ikke får minimum 400 ml MME i døgnet skal hun ha jern dråber frem til hun er 1 år...

Anmeld

29. november 2010

Mette.

Tulle Mus skriver:

Hvis hun ikke får 400 ML jernberiget MME alt i alt med grød så skal hun ja. -

Anmeld

29. november 2010

Caroline86

hej smukke!

Ja, det skal hun da Når de ikke får mme skal de have jern... Vi giver Laura det i pulverform da det så ikke smager af noget og ikke pletter hvis det kommer på tøjet! Vi drysser det bare på hendes havregrød om morgenen hvor hun også får sine d-dråber

Anmeld

29. november 2010

Bom

Mor til Liva skriver:

Ja hvis hun ikke får minimum 400 ml MME i døgnet skal hun ha jern dråber frem til hun er 1 år...

Hmm så må jeg da vist hellere få købt nogle, for hun får måske kun 100 ml i døgnet...

Anmeld

29. november 2010

Bom

Mette. skriver:

Hvis hun ikke får 400 ML jernberiget MME alt i alt med grød så skal hun ja. -

Hehe jeg kunne da bare have spurgt dig i den anden tråd...

Anmeld

29. november 2010

Mor til L&S

Tulle Mus skriver:

Hmm så må jeg da vist hellere få købt nogle, for hun får måske kun 100 ml i døgnet...

Ja så skal du afsted efter jern

Anmeld

29. november 2010

Bom

Caroline86 skriver:

hej smukke!

Ja, det skal hun da Når de ikke får mme skal de have jern... Vi giver Laura det i pulverform da det så ikke smager af noget og ikke pletter hvis det kommer på tøjet! Vi drysser det bare på hendes havregrød om morgenen hvor hun også får sine d-dråber

Hej søde...

Det var da smart.. Kan man også købe det på apoteket??
Jeg vidste slet ikke at alm jern plettede på tøjet, det var jo fint og vide inden alt tøjet er plettet..

Har Laura fået hård mave af det?? Jeg får nemlig selv hård mave når jeg har været på blodbanken...

Anmeld

29. november 2010

Caroline86

Tulle Mus skriver:

Hej søde...

Det var da smart.. Kan man også købe det på apoteket??
Jeg vidste slet ikke at alm jern plettede på tøjet, det var jo fint og vide inden alt tøjet er plettet..

Har Laura fået hård mave af det?? Jeg får nemlig selv hård mave når jeg har været på blodbanken...

ja, de har det på apoteket! Det er ikke billigt, skal lige siges, men jeg synes det er smart med pulver

Hun får ikke hård mave, men hun får også svesker i sin grød hver morgen (sammen med jern pulveret), så måske det bare udligner hinanden

Anmeld

29. november 2010

Bom

Caroline86 skriver:

ja, de har det på apoteket! Det er ikke billigt, skal lige siges, men jeg synes det er smart med pulver

Hun får ikke hård mave, men hun får også svesker i sin grød hver morgen (sammen med jern pulveret), så måske det bare udligner hinanden

Hva koster det da???

Det er da også rigtig smart, når det nu ikke giver pletter...

Matilde får også svesker i perioder, så det må hun jo bare ha igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.