Sidste søndag var jeg ved vagtlægen og fik af vide jeg hvade mellemørebetændelse hvilket jeg også var ret sikker på, vågnede tidlig om morgnen og kunne slet ikke være til så ondt gjore det vare i øret.
Fik så nogle pille som jeg ikke kunne tåle men efter 1 time fik jeg nogle nye. De hjalp også rigtig godt den første dag hvade ikke så ondt mandag men sp begynde det at gøre helt vildt ondt igen mandag aften men tænkte at de nok gik væk i løbet af dagen.
Fredag var det vare ikke bedre min hørelse er helt væk, det gør ondt, det føles som om mit øre brænder så ringede til min læge og fik en tid. Der var ikke mere betændelse at komme efter. Så det var propper jeg skulle så kontakte en ørelæge idag mandag hvis det ikke var blevet bedre (det skal lige siges jeg ikke kan høre noget som helst på øret og det gør så bare sindsygt ondt æder smertestillende hele tiden) ringede så til ørelægen tilmorgen og jeg kan så først få en tid om 14 dag. ja do dav mand kan sku da ikke gå rund med så længe endnu. men må jeg jo så bare gøre.
Men er der ikke bare en af jer som har prøvet det og ved hvad jeg lige kan gøre andet end at holde for næsen og pust og næsespray. for kan virkelig bare ikke holde det her ud mere.
Anmeld