Voksen og mellemørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2010

SaNiNa

Sidste søndag var jeg ved vagtlægen og fik af vide jeg hvade mellemørebetændelse hvilket jeg også var ret sikker på, vågnede tidlig om morgnen og kunne slet ikke være til så ondt gjore det vare i øret.

Fik så nogle pille som jeg ikke kunne tåle men efter 1 time fik jeg nogle nye. De hjalp også rigtig godt den første dag hvade ikke så ondt mandag men sp begynde det at gøre helt vildt ondt igen mandag aften men tænkte at de nok gik væk i løbet af dagen.

Fredag var det vare ikke bedre min hørelse er helt væk, det gør ondt, det føles som om mit øre brænder så ringede til min læge og fik en tid. Der var ikke mere betændelse at komme efter. Så det var propper jeg skulle så kontakte en ørelæge idag mandag hvis det ikke var blevet bedre (det skal lige siges jeg ikke kan høre noget som helst på øret og det gør så bare sindsygt ondt æder smertestillende hele tiden) ringede så til ørelægen tilmorgen og jeg kan så først få en tid om 14 dag. ja do dav mand kan sku da ikke gå rund med så længe endnu. men må jeg jo så bare gøre.

Men er der ikke bare en af jer som har prøvet det og ved hvad jeg lige kan gøre  andet end at holde for næsen og pust og næsespray. for kan virkelig bare ikke holde det her ud mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LotteN

puha sanne det var da en grim omgang. Aner intet om det, men vil da bare lige ønske dig rigtig god bedring..avav

Anmeld

29. november 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

puha sanne det var da en grim omgang. Aner intet om det, men vil da bare lige ønske dig rigtig god bedring..avav

Tak søde.

Ja syntes nu også det er pænt træls også for mine kollegaer for høre ikke halv delen af det de siger og har droppet at fælde med i en samtale mellem flere personer for kan ikke følge med og slet ikke når vi køre i bilen og der kommet et nødkald. Så godt vagten er tålmodig hihi.

Ringer op til den der ørelæge imorgen for det påvirker jo virkelig mit arbejde og humør

Anmeld

30. november 2010

SaNiNa

øv øv altså kan bare ikke få en tid hurtig eller fredag er jo også hurtig. men der gør de jo nok ikke så megt hvis jeg skal have lagt dræn. ringede så til 3 andre ørelæger og de hvade så tid d. 20/12 d. 4/1 og den sidste engang i februar flot.

OG DET GØR SÅ F...NING ONDT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.