aaaarh hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Anonym trådstarter

Skulle have haft min mens for 1 uge siden og den er stadig ikke kommet så frygter jo at jeg er gravid og det er altså ikke lige helt planen.

Vores lille dreng er jo ikke så gammel endnu og jeg arbejder rigtig lige nu.

Derfor tænker jeg også at det måske kan have en indvirkning at jeg har byttet rund på nat og dag og ikke helt får sovet det jeg måske skulle.

Nogen som har erfaring med natarbejde ca 130timer om måneden hvor der jeres mens ikke kom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

SSL

Jeg har ingen erfaring fra nattearbejde og udebleven mens.. Men men, jeg har til tider haft en forsinket mens med ca 5-7 dage, i perioder hvor jeg kan være meget stresset.. Og 2 veninder der har gået op til 12 dage efter forventet mens, fordi de har stresset, hva enten det har været job/skole/kæresteproblemer el. andet.. Tag en test, se hva den siger og tag den derfra - er den negativ, kommer den nok bare når den kommer  

Held og lykke

Anmeld

29. november 2010

twinny

Anonym skriver:

Skulle have haft min mens for 1 uge siden og den er stadig ikke kommet så frygter jo at jeg er gravid og det er altså ikke lige helt planen.

Derfor tænker jeg også at det måske kan have en indvirkning at jeg har byttet rund på nat og dag og ikke helt får sovet det jeg måske skulle.

Nogen som har erfaring med natarbejde ca 130timer om måneden hvor der jeres mens ikke kom

Jeg ved den kan komme senere, hvis man er stresset...

Det ved jeg selvfølgelig ikke om du er....  

Anmeld

29. november 2010

Hvem?

Anonym skriver:

Jo, det kan sagtens have noget med det at gøre, da jeg arbejde rigtig rigtig meget kom min mens heller ikke i 4 mdr, så det kan sagtens være derfor, jeg havde aften/nattevagter og sov jo ikke så meget, havde tit dobbeltvagter og havde faktisk en seng til at stå på mit arbejde, da det tit ikke kunne betale sig at køre hjem, så det kan nemt være derfor.

Anmeld

29. november 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jeg ved den kan komme senere, hvis man er stresset...

Det ved jeg selvfølgelig ikke om du er....  

Føler mig på ingen måder stresset arbejder 56 timer hver anden ugen og har nogle vagter i min fri uge også men ikke så mange så jeg syntes jeg er stresset for jeg har jo også min søn jeg skal være sammen med

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Ihh har stadig ikke fået min menustration testede d. 28 så brude jo nok gøre det igen.

Købte en i bilka men er ikke helt sikker på den var rigtig for den så lidt underlig ud da der var gået 5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.